Toruń Plaza to jedno z największych centrów handlowych w województwie kujawsko-pomorskim, oferujące bogaty wybór znanych i cenionych marek. Posiada 40 tys. m kw powierzchni użytkowej.
Centrum Handlowo-Rozrywkowe Toruń Plaza to Centrum Dobrych Marek, a to oznacza, że znajdziesz szeroką ofertę handlową oraz najmodniejsze kolekcje. W Centrum znajduje się 120 butików, sklepów i punktów usługowych, między innymi: TK Maxx, H&M, Zara, SportsDirect.com, Sinsay, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Tally Weijl, Monnari, Carry, Tous, Pandora, W.KRUK, Douglas, Rossmann, Hebe, New Yorker, Reserved, Cropp Town, House, Home&You, Orsay, Sizeer, empik, Toys"R"Us i wiele innych. Ponadto do dyspozycji Klientów są kawiarnie i restauracje, gdzie można smacznie zjeść i miło spędzić czas.
Toruń Plaza to także część rozrywkowa, Klienci mogą skorzystać z oferty jedynej w Toruniu wielotorowej kręgielni Lucky Star oraz kina Cinema City z ośmioma salami. Od wiosny do późnej jesieni, na piątym poziomie parkingu czynny jest tor kartingowy Kart Place, a na 4. poziomie, w wybrane dni, odbywają się zajęcia szkółki rolkowej. Centrum jest przyjazne dla rodzin z dziećmi. Na terenie Centrum znajdują się dwa pokoje dla rodzica z dzieckiem - na poziomie 0 i 1. Ponadto przygotowana jest wypożyczalnia wózków samochodzików, a w strefie gastronomicznej czekają na najmłodszych Klientów wygodne krzesełka do karmienia i plac zabaw Lucky Star.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: www.torun-plaza.pl, a także śledzić aktywności centrum m.in. na: https://www.facebook.com/TorunPlaza/.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: