Jako pierwsze centrum handlowe w Polsce samodzielnie dołączyli do akcji i nagrali swój #Hot16challenge2. Wszystko oczywiście w szczytnym celu, a pomoc w realizacji zapewnili: Socialtime oraz Action Studio.
Hot16Challenge to wyzwanie polegające na nagraniu 16 wersowego utworu i nominowaniu kolejnych osób do akcji, które mają stworzyć swój kawałek w 72 godziny. Druga edycja legendarnej rapowanej akcji to nie tylko nagrywanie muzyki, ale również pomoc w walce z koronawirusem.
Wraz z #Hot16Challenge2 ruszyła zbiórka – “Beef z koronawirusem #hot16challenge” dla Siepomaga.pl. Zarówno nominowani jak i fani mogą wpłacać pieniądze na pomoc pracownikom służby zdrowia w walce z Koronawirusem.
Zbiórka: https://www.siepomaga.pl/hot16challenge
Nagranie było zrealizowane przez samą dyrekcję, a udział w nim wzięli: Dyrektor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Toruń Plaza Tomasz Kaćkiewicz; Dyrektor Marketingu - Daria Sasiela Dopieralska, Dyrektor Techniczny – Bartłomiej Wierzbowski, oraz koordynator biura dyrekcji Toruń Plaza Agnieszka Olszewska. Centrum handlowe Toruń Plaza aktywnie zachęca innych do pomocy. Wśród nominowanych osób znalazły się: Polski Cukier Toruń, Radio GRA Toruń, ARThaus Nieruchomości, FC Toruń oraz Centrum Handlowe Atrium Copernicus.