TOUS - wiodąca hiszpańska marka biżuterii i akcesoriów w sektorze przystępnych cenowo luksusowych produktów, po dziesięciu latach obecności w Polsce, postanawia rozpocząć bezpośrednie zarządzanie swoimi sklepami i pracownikami w tym kraju w celu umocnienia rozwoju marki w regionie oraz znalezienia się bliżej swoich zespołów, jak i klientów.
Pomimo obecnej niepewności spowodowanej pandemią koronawirusa, TOUS kontynuuje swój plan ekspansji i konsolidacji. W ciągu ostatnich miesięcy firma nieustannie pracowała nad porozumieniem z Oriens Bijou dotyczącym bezpośredniego zarządzania marką w Polsce, pokazując siłę firmy i jej zaangażowanie na rynku wschodnioeuropejskim.
Dziesięć lat temu firma jubilerska rozpoczęła swoją działalność w Polsce w ramach systemu franczyzowego, za pomocą którego działa również na innych rynkach. Dziesięć lat, w ciągu których marka konsolidowała się stopniowo dzięki zaangażowaniu partnerów, lokalnym talentom całkowicie utożsamiającym się z kulturą korporacyjną firmy oraz ogromnemu przyjęciu marki przez konsumentów. Ze względu na dojrzałość, jaką TOUS osiągnął w Polsce i silny rozwój marki, podjęto decyzję o konsolidacji zaangażowania na tym rynku i o bezpośrednim zarządzaniu całą działalnością.
W porozumieniu Oriens Bijou oraz w ramach naturalnej ewolucji marki w Polsce, zmiana, która wejdzie w życie od 1 czerwca 2020 r., obejmuje włączenie 190 pracowników do zespołów sklepów i zespołów korporacyjnych TOUS, które pracują dla marki, a także 45 sklepów TOUS w 20 polskich miastach, w tym 11 w stolicy - Warszawie.
Bezpośrednie zarządzanie umożliwi konsolidację operacyjnego celu, do którego dąży marka na tym rynku i zastosowanie protokołów, w jeszcze większym możliwie stopniu, w stosunku do klienta docelowego. Niniejsza operacja korporacyjna, która powstała w wyniku porozumienia pomiędzy obiema stronami, zbiega się z pojawieniem się w sklepach nowej kolekcji „Stulecie”, niezwykle wyjątkowej edycji biżuterii i dodatków, którą TOUS stworzył w celu upamiętnienia stulecia swojej historii i która z pewnością zachwyci polskich TOUSlovers.
Oprócz silnej obecności TOUS na terenie kraju, handel elektroniczny w Polsce jest również bardzo istotną działalnością, która odnotowała gwałtowny wzrost w ciągu ostatnich 3 lat, stanowiąc ponad 20% obrotów w kraju. Jest to przykład zaawansowanej wielokanałowości sprzedaży, którą wdrażamy strategicznie na całym świecie i która zyskała jeszcze większą wagę w obecnej sytuacji.
Firma zatrudniła Rafała Światłowskiego na stanowisko Country Managing Director do kierowania tym nowym etapem z biura handlowego na terytorium kraju i raportowania do centrali w Manresie. Rafał jest profesjonalistą z dużym doświadczeniem w firmach z branży, w których kompleksowo zarządzał wszelkimi operacjami biznesowymi, zapewniając doświadczenie w kanale handlu detalicznego i internetowego.