Outletowy salon włoskiego domu mody Trussardi cieszy pasjonatów mody we Wrocław Fashion Outlet już od 14 lutego. Nowy najemca zajął niemal 100 metrów kwadratowych powierzchni, a to nie jedyna nowość, jaka czeka na miłośników okazji.
Trussardi zostało założone w roku 1911 we włoskim Bergamo jako fabryka luksusowych rękawiczek. Dziś, ta globalna marka znana jest ze swojej tradycji, wyjątkowego stylu oraz dbałości o detal. Kunszt skórzanego rzemiosła oraz innowacje technologiczne plasują dwie linie Trussardi Group - Trussardi i Trussardi Jeans - w samym sercu współczesnej mody. Obecnie, portfolio marki obejmuje coraz szerszy zakres kategorii produktowych, takich jak okulary, perfumy, zegarki i tzw. moda ready-to-wear. Salon w jedynym modowym outlecie Dolnego Śląska to najnowszy z grona 190 stacjonarnych brandowych salonów.
Modnie i smakowicie
To nie jedyna nowość, jaką tej zimy przygotowaliśmy dla naszych klientów. Koneserów niezwykłej kuchni, obok cieszących się zainteresowaniem restauracji z kuchnią polską czy amerykańską, jeszcze w lutym w koncepcie restauracyjnym zaprosi Wasabi Sushi. Marka, znana dotychczas klientom outletu z konceptu „eat&go”, teraz jeszcze bardziej rozbudzi chęć odkrywania japońskich przysmaków w lokalu o powierzchni ponad 70 metrów kwadratowych
– mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.
Kolejne zmiany we Wrocław Fashion Outlet zaplanowano już na wczesną wiosnę. Rodziców ucieszy na pewno otwarcie większego, nowoczesnego salonu obuwniczego Zdrowa Stópka. To właśnie tam Dolnoślązacy w outletowych cenach każdego dnia kupują dla swoich pociech najwyższej jakości obuwie. Już w marcu będą mogli zrobić to w komfortowym lokalu o powierzchni 50 metrów kwadratowych
W ostatnich miesiącach do grona marek Wrocław Fashion Outlet dołączyły także m.in. Lacoste, United Colors of Benetton, W. Kruk, Lindt, restauracja Pasibus, a swój pierwszy salon w Polsce otworzyła marka Scotch & Soda. Wrocław Fashion Outlet prowadzi zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które niebawem jeszcze bardziej wzbogacą ofertę centrum.