Trwa globalna kampania Triumph: #TogetherWeTriumph

2018-05-11 | 11:42

Triumph, jedna z wiodących światowych marek bielizny kobiecej rozpoczęła globalną kampanię oznaczoną hasztagiem #TogetherWeTriumph. Wsparcie kobiet, przejawiające się w poczuciu wspólnoty i wzajemnym wzmacnianiu się, określa nowy kierunek, w którym marka podąża w 2018 roku.

Od ponad 130 lat, Triumph wspiera kobiety poprzez swoje produkty, które wzmacniają pewność siebie i oferują idealnie dopasowane rozwiązania, bez względu na rozmiar i typ sylwetki. Marka Triumph doskonale rozumie, jakie znaczenie ma też inny rodzaj wsparcia. Wsparcia, które kobiety oferują sobie nawzajem. Hasło #TogetherWeTriumph oznacza więc świętowanie kobiecości na całym świecie. 

Nowa kampania promuje umocnienie pozycji kobiet i podkreśla ich niezwykłą siłę. Poprzez serię scen „z życia wziętych”, prezentuje uprzejmość i wzajemne zrozumienie, które kobiety okazują sobie każdego dnia. Widzimy więc zarówno kobiety wyciągające pomocną dłoń do drugiej kobiety, wsparcie w dniu ślubu i finałowy pokaz solidarności, doskonale ilustrujący tezę, że kobiety są silniejsze, gdy działają razem. Ta siła jest jeszcze większa dzięki codziennemu wsparciu ze strony Triumph.

Nie od dziś wiadomo, że za sukcesem każdej kobiety stoi inna kobieta, która  jest dla niej inspiracją i wsparciem. To właśnie chcemy świętować poprzez naszą kampanię. To także celebracja kobiet zatrudnionych w firmie Triumph na całym świecie, które nieustannie dążą do najlepszych, innowacyjnych rozwiązań i tworzą niezwykłą bieliznę dla niezwykłych kobiet. Dzisiaj przesłanie o umocnieniu pozycji i roli kobiet jest szczególnie istotne i zasługuje na nasze wsparcie

- komentuje Markus Spiesshofer, Triumph Managing Partner.

Suzanne McKenna, Head of Brand dodajeNasza kampania w 2018 roku zajmie czołowe miejsce w obszarach cyfrowych i działaniach w mediach społecznościowych, dzięki niej chcemy dotrzeć do naszych konsumentów z jeszcze większą siłą. Celowo odchodzimy od typowej kampanii produktowej, aby ze świeżej perspektywy spojrzeć na nasze działania w różnych kanałach komunikacji.

Tagi: Kampanie marketingowe Triumph Suzanne McKenna Markus Spiesshofer
Oceń artykuł:

Źródło: Triumph

Trwa globalna kampania Triumph: #TogetherWeTriumph

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.