Black Red White startuje z nową platformą komunikacyjną „Trzech Mistrzów Black Red White”. Nowy format, który został oparty na postaciach trzech głównych bohaterów – mistrzów stolarstwa – jest wynikiem poszukiwania idei, która będzie świeża, unikalna, ale i na tyle pojemna, by przekazać odbiorcom najważniejsze dla marki wartości, takie jak wysoka jakość, atrakcyjne ceny i niepowtarzalny design oferowanych produktów. Działania prowadzone są pod nowym claim’em: Robimy dom.
Trzej Mistrzowie są trzonem najnowszej strategii komunikacji marki Black Red White. W ramach kampanii „Szkolne okazje”, która wystartowała 9 sierpnia, możemy po raz pierwszy zobaczyć nie tylko sylwetki głównych bohaterów, ale poznać również najważniejsze wartości, którymi kierują się podczas codziennej pracy.
- Trzech Mistrzów Black Red White” to zupełnie nowa odsłona marki Black Red White i duży powiew świeżości w naszej dotychczasowej komunikacji marketingowej. Tym razem w spotach TV nasi odbiorcy zobaczą nieco mniej domowych wnętrz. Skupiamy się bowiem na samym procesie powstawania mebli, wprowadzając bohaterów marki – Black’a, Red’a i White’a, na których opieramy całą narrację. Przekaz bazuje przede wszystkim na pozytywnych relacjach pomiędzy naszymi bohaterami, którzy choć zupełnie inni, dążą do realizacji jednego celu – mebli dobrej jakości o niebanalnej estetyce, dostępnych w atrakcyjnych cenach. Z pomocą Trzech Mistrzów pokazujemy też, że za pięknymi wnętrzami i meblami, które mamy w ofercie stoją ludzie, profesjonalni stolarze, nasi pracownicy
– dodaje Hubert Olczak, Marketing Manager Black Red White.
W premierowym spocie TV (30”) Trzej Mistrzowie pracują nad konstrukcją biurka w stolarni. Każdy z nich troszczy się o kwestie dla siebie najważniejsze. Black dopieszcza wygląd mebla, Red dba o dobrą cenę, a White, jako najstarszy i najbardziej doświadczony, najwięcej uwagi poświęca jakości wykonania. Efektem wspólnej pracy jest biurko, które idealnie odzwierciedla oczekiwania całej trójki i za sprawą Red’a trafia do oferty promocyjnej w ramach akcji „Szkolne okazje”.