CBRE to klasyfikowana w rankingach: Fortune 500 oraz S&P 500 firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych. Eksperci firmy na łamach branżowego projektu Shopping Mall Marketing 2020 wskażą trzy główne kierunki rozwoju branży w obecnej dekadzie
Już od dłuższego czasu retail to dużo więcej niż tylko cena i promocja. Konsumenci są coraz bardziej świadomi – nie chcą kupować byle czego i w byle jaki sposób. To w trwały sposób zmienia sektor handlu, który w kolejnych latach zdominują trzy główne trendy, a ich siłą napędową jest właśnie człowiek i jego potrzeby. Swoimi spostrzeżeniami w tym zakresie - na łamach IX edycji projektu SMM 2020 - podzieli się Magdalena Frątczak, Senior Director, Retail Agency, CBRE.
CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia ponad 90 000 pracowników (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich), obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w około 480 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). CBRE oferuje szeroki zakres zintegrowanych usług, doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne.