Pierwszy kwartał 2013 roku, podobnie jak 2012 rok jest potwierdzeniem obrania właściwej strategii pozycjonowania dla Centrum Handlowego Turawa Park. Przede wszystkim konsekwencja w realizacji działań ukierunkowanych na rodziny z dziećmi zamieszkujące otoczenie centrum, spowodowała, że wyniki centrum są bardzo satysfakcjonujące.
Porównując dane z pierwszego kwartału 2013 do tego samego okresu w 2012
roku odwiedzalność centrum wzrosła o 3,7% a obroty o 7%. Dobry wynik
odnotowany został również w odniesieniu do ilości transakcji dokonanych w
centrum, wzrósł on o 5,5% rok do roku.
–
Jesteśmy zadowoleni z wyników, jakie w pierwszym kwartale nowego roku osiągnęło centrum. Biorąc pod uwagę aktualną sytuację rynkową można śmiało powiedzieć, że Centrum Handlowe Turawa Park rozwija się i osiąga coraz lepsze rezultaty – mówi Agnieszka Muż, asset manager z firmy Colliers.
W pierwszym kwartale 2013 roku w centrum zorganizowanych zostało szereg imprez prosprzedażowych angażujących rodziny z dziećmi. Najemcy centrum coraz chętniej biorą aktywny udział w akcjach, proponując klientom liczne promocje i obniżki tematyczne.
Bardzo ważnym wydarzeniem dla centrum było w pierwszym kwartale 2013 roku otwarcie pierwszego w Opolu sklepu KiK Textil-Diskont. Od otwarcia sklepu minęło już kilka tygodni, a cieszy się on tak samo dużym zainteresowaniem jak w jego pierwszych dniach funkcjonowania.
W drugim kwartale 2013 roku centrum handlowe Turawa Park zaskoczy klientów licznymi atrakcjami, z których już kilka miało miejsce w miesiącu kwietniu. Od kwietnia ruszyła długoterminowa akcja promocyjna pod hasłem Płacimy za Twoje zakupy. Już po niespełna czterech tygodniach funkcjonowania można zaobserwować spore zainteresowanie klientów tym przedsięwzięciem.
W drugi weekend kwietnia odbyła się też pierwsza z cyklu akcji promocyjnych pod nazwą Weekend Rabatów – przed dwa dni można było kupić w Centrum Handlowym Turawa Park mnóstwo artykułów w cenach obniżonych nawet do 50%. Akcja będzie kontynuowana w kolejnych miesiącach.
Cyklicznie centrum wydaje i dystrybuuje do 42 tys. gospodarstw domowych gazetkę proponującą ofertę najemców. Cieszy się ona zainteresowaniem zarówno klientów jak i najemców i dlatego od kwietniowej edycji została zwiększona objętość tego materiału, by zaprezentować jeszcze szerzej ofertę centrum.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Turawa Park
Zobacz sklepy w CH Turawa Park
Tagi: