"Twój styl to Twój wybór" w międzynarodowej kampanii Modivo

2021-03-19 | 09:00

Multibrandowy sklep online z modą Modivo w nowy sezon wchodzi z hasłem #TwójStylTwójWybór. To opowieść o nowatorskiej misji, jaką jest wymyślenie rynku mody na nowo. Modivo zaprasza do swojego świata, który łączy zakupy online z offline. Prezentuje modowo - techniczną rzeczywistość wypełnioną trendami oraz inspiracjami. Odważnie spogląda w przyszłość i zabiera nas w podróż, w której własny styl oraz wygoda dokonywania zakupów odgrywają kluczową rolę. Kampania mocno wnika w modę retro, nawiązując do estetyki eklektycznych lat 70. i 80. Marka stawia na najważniejsze trendy i podpowiada, na co warto zwrócić uwagę: m.in. współczesny romantyzm, pastelowe kolory i  korporacyjny dress code w luźniejszej wersji. Modivo - sklep internetowy z modą daje dużą możliwość wyboru.

Główna idea nowej kampanii nawiązuje do możliwości wyboru, podkreślania swojego stylu oraz niezwykle szerokiej oferty, odpowiadającej na indywidualne podejście do mody wszystkich Klientów. Modivo to platforma, która w każdym ze swoich kanałów pokazuje, że kocha modę i ułatwia zakupowe wybory. Spot potwierdza łatwość robienia zakupów, szybką oraz darmową dostawę i zwroty.

Hasło przewodnie kampanii znajduje odzwierciedlenie w realnych działaniach firmy. Multibrandowy sklep z modą online oferuje ponad 100 tys. produktów od 270 starannie wyselekcjonowanych marek w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, MICHAEL MICHAEL KORS,  Calvin Klein Jeans, Max Mara, MSGM, Iro, Furla, Coccinelle, Casadei, Tommy Hilfiger, MOSCHINO, Guess, Karl Lagerfeld, Trussardi, Polo Ralph Lauren, Pinko, czy Elisabetta Franchi.

Marka stawia na omnichannel: intuicyjny interfejs strony, aplikację mobilną, autorski program lojalnościowy Modivo Fashion Club oraz innowacyjne sklepy stacjonarne. Ponadto buduje także całą platformę komunikacji w postaci dodatkowych powiadomień, które pozwolą na docieranie do Klientów ze spersonalizowaną informacją.

Nowy sezon to czas przepełniony dobrymi emocjami, inspiracjami i technologią wplecioną w nasze życie. To nasi Klienci inspirują nas najbardziej, dlatego oddajemy w Ich ręce rozwiązania, które zachęcają do eksperymentowania i zabawy modą, jednocześnie pokazując, że “Twój styl to Twój wybór”. Chcemy być blisko Nich, inspirować oraz ułatwiać życie, dlatego stawiamy na wielokanałowe działanie i rozwiązania, które pozwalają kreować niczym niezaburzony, indywidualny styl. Podkreślamy, że w modzie liczy się wolność, a my chcemy być pierwszym wyborem dla naszych Klientów

- komentuje Aleksandra Szol-Tułecka, dyrektor e-commerce Modivo.

Emisja spotu telewizyjnego polskiego modowego e-commerce będzie dostępna w 8 krajach: w Polsce Rumunii, Bułgarii, Grecji, Czechach, Słowacji, Litwie oraz na Węgrzech. Marka zaprosiła światowe twarze - modelki kojarzone z największymi brandami: Off-White, Loewe, JW Anderson, Vivienne Westwood, L’Officiel, Harrods czy The Mannei. W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane zostaną trzydziesto i piętnasto sekundowe spoty, billboardy sponsorskie. Dodatkowym wsparciem będzie kampania OOH na wielkim formacie i prestiżowych backlightach. Modivo pojawi się również w prasie, w tytułach lifestylowych oraz premium. Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na modivo.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.

zobacz materiał video

Tagi: Modivo Aleksandra Szol-Tułecka
Oceń artykuł:

Źródło: Modivo

"Twój styl to Twój wybór" w międzynarodowej kampanii Modivo

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.