U. Marketing Agency działa na rynku od 2012 roku. Firma oferuje usługi z zakresu kompleksowego doradztwa oraz stałej obsługi marketingowej i kreatywnej firm, a także inwestycji z branży nieruchomości komercyjnych.
Agencja założona i prowadzona jest przez Aleksandrę Stefaniak i Mateusza Śleziońskiego, posiadających wcześniejsze doświadczenia m.in. z realizacji projektów marketingowych, informatycznych i zarządczych.
U. Marketing Agency, niezależnie od realizowanych projektów, w centrum swoich działań zawsze stawia człowieka, finalnego odbiorcę, wyznając zasadę, że w dzisiejszych czasach, komunikacji nie powinno się dzielić na B2B czy B2C – komunikacja zawsze powinna być Human 2 Human. Takie podejście pozwala projektować rozwiązania, które faktycznie są dla ludzi przyjazne i przede wszystkim przydatne, za czym idzie sukces biznesowy Klientów, którzy ich dostarczają.
Projektowanie mądrych i unikatowych rozwiązań marketingowych oraz ciekawego contentu na potrzeby komunikacji, powoduje konieczność stałego śledzenia i przewidywania trendów rynkowych, słuchania na temat potrzeb ludzi oraz ciągłego poszerzania zakresu własnych kompetencji i umiejętności. Dlatego też zespół U. to nie tylko klasyczny zespół agencyjny, ale również szerokie grono współpracowników i konsultantów – specjalistów w wąskich dziedzinach, którzy dołączają do zespołów projektowych na poszczególnych etapach realizacji.
Silne przygotowanie merytoryczne, znajomość branży, kreatywność oraz nowoczesne metody prowadzenia projektów w połączeniu z pełnym zaangażowaniem w ich realizację, sprawiają że U. jest solidnym partnerem i wsparciem dla Klienta na coraz bardziej wymagającym i coraz bardziej dynamicznym rynku.
Działania realizowane przez U. Marketing Agency przyczyniały się do uzyskiwania przez Klientów agencji pozycji lidera poprzez wprowadzanie nowatorskich produktów i usług do centrów handlowych oraz organizację akcji przynoszących rekordowe wyniki odwiedzalności i sprzedaży (kampania urodzinowa realizowana dla Galerii Katowickiej w trakcie jej kompleksowej obsługi marketingowej „Milion na urodziny”, uzyskała wyróżnienie w konkursie RETAIL AWARDS 2015 dla najlepszej kampanii prosprzedażowej i była pierwszą akcją o takim charakterze zrealizowaną w Polsce).
U. nie ogranicza swojej działalności wyłącznie do terytorium Polski czego przykładem może być międzynarodowa kampania wizerunkowa „Święta Marzeń” zrealizowana w pięciu krajach europejskich dla centrów handlowych z portfolio Meyer Bergman.
Nowym obszarem działania, w którym U. umacnia swoją pozycję jest również rozwój kreatywnych działań marketingowych realizowanych na potrzeby nieruchomości biurowych oraz dyskusji na temat współtworzenia przestrzeni miejskich przez inwestycje komercyjne. Tworzenie miejsc przyciągających ludzi jest więc głównym obszarem zainteresowania U.
Wśród Klientów agencji znalazły się m.in. firmy: NEINVER Polska, Meyer Bergman, Galeria Katowicka, APSYS, FACTORY Outlets, The Style Outlets, MULTI Poland, Outlet Centers, SKANSKA, Ghelamco, BREMA Development, Student Depot i inni.
U. Marketing Agency stawia również na własne inicjatywy rozwijane w ramach U.Talks – prowadzenie własnych badań i obserwacji na temat zmian i interakcji społecznych oraz dzielenie się ich wynikami i wiedzą w postaci publikacji i szkoleń oraz wkrótce U. Care zmierzające do niesienia pomocy skierowanej do lokalnych środowisk dzieci i młodzieży, której celem jest wsparcie młodych talentów.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!