U. Marketing Agency zaprezentuje swoje usługi w Shopping Mall Marketing 2018

2017-12-14 | 10:00

U. Marketing Agency działa na rynku od 2012 roku. Firma oferuje usługi z zakresu kompleksowego doradztwa oraz stałej obsługi marketingowej i kreatywnej firm, a także inwestycji z branży nieruchomości komercyjnych.

Agencja założona i prowadzona jest przez Aleksandrę Stefaniak i Mateusza Śleziońskiego, posiadających wcześniejsze doświadczenia m.in. z realizacji projektów marketingowych, informatycznych i zarządczych.

U. Marketing Agency, niezależnie od realizowanych projektów, w centrum swoich działań zawsze stawia człowieka, finalnego odbiorcę, wyznając zasadę, że w dzisiejszych czasach, komunikacji nie powinno się dzielić na B2B czy B2C – komunikacja zawsze powinna być Human 2 Human. Takie podejście pozwala projektować rozwiązania, które faktycznie są dla ludzi przyjazne i przede wszystkim przydatne, za czym idzie sukces biznesowy Klientów, którzy ich dostarczają.

Projektowanie mądrych i unikatowych rozwiązań marketingowych oraz ciekawego contentu na potrzeby komunikacji, powoduje konieczność stałego śledzenia i przewidywania trendów rynkowych, słuchania na temat potrzeb ludzi oraz ciągłego poszerzania zakresu własnych kompetencji i umiejętności. Dlatego też zespół U. to nie tylko klasyczny zespół agencyjny, ale również szerokie grono współpracowników i konsultantów – specjalistów w wąskich dziedzinach, którzy dołączają do zespołów projektowych na poszczególnych etapach realizacji.

Silne przygotowanie merytoryczne, znajomość branży, kreatywność oraz nowoczesne metody prowadzenia projektów w połączeniu z pełnym zaangażowaniem w ich realizację, sprawiają że U. jest solidnym partnerem i wsparciem dla Klienta na coraz bardziej wymagającym i coraz bardziej dynamicznym rynku.

Działania realizowane przez U. Marketing Agency przyczyniały się do uzyskiwania przez Klientów agencji pozycji lidera poprzez wprowadzanie nowatorskich produktów i usług do centrów handlowych oraz organizację akcji przynoszących rekordowe wyniki odwiedzalności i sprzedaży (kampania urodzinowa realizowana dla Galerii Katowickiej w trakcie jej kompleksowej obsługi marketingowej „Milion na urodziny”, uzyskała wyróżnienie w konkursie RETAIL AWARDS 2015 dla najlepszej kampanii prosprzedażowej i była pierwszą akcją o takim charakterze zrealizowaną w Polsce).

U. nie ogranicza swojej działalności wyłącznie do terytorium Polski czego przykładem może być międzynarodowa kampania wizerunkowa „Święta Marzeń” zrealizowana w pięciu krajach europejskich dla centrów handlowych z portfolio Meyer Bergman.

Nowym obszarem działania, w którym U. umacnia swoją pozycję jest również rozwój kreatywnych działań marketingowych realizowanych na potrzeby nieruchomości biurowych oraz dyskusji na temat współtworzenia przestrzeni miejskich przez inwestycje komercyjne. Tworzenie miejsc przyciągających ludzi jest więc głównym obszarem zainteresowania U.

Wśród Klientów agencji znalazły się m.in. firmy: NEINVER Polska, Meyer Bergman, Galeria Katowicka, APSYS,  FACTORY Outlets, The Style Outlets, MULTI Poland, Outlet Centers, SKANSKA, Ghelamco, BREMA Development, Student Depot i inni.

U. Marketing Agency stawia również na własne inicjatywy rozwijane w ramach U.Talks – prowadzenie własnych badań i obserwacji na temat zmian i interakcji społecznych oraz dzielenie się ich wynikami i wiedzą w postaci publikacji i szkoleń oraz wkrótce U. Care zmierzające do niesienia pomocy skierowanej do lokalnych środowisk dzieci i młodzieży, której celem jest wsparcie młodych talentów.


O projekcie:

SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!

 

Zobacz więcej informacji o projekcie SMM 2018

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: U Marketing Agency

U. Marketing Agency zaprezentuje swoje usługi w Shopping Mall Marketing 2018

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.