Od kilku lat we wszystkich zestawieniach prezentujących marki, jakich brakuje w Polsce, pojawia się Urban Outfitters. Ta jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek modowych na świecie otworzy swój pierwszy sklep w Europie Centralnej w Warszawie. Urban Outfitters to unikatowy amerykański koncept multibrandowy, który słynie nie tylko z oryginalnych kolekcji ubrań, akcesoriów czy kosmetyków, ale także z wyjątkowej aranżacji każdego ze sklepów i atmosfery, jaka w nich panuje.
Urban Outfitters to marka, która działa na rynku już prawie 50 lat. Ich pierwszy sklep powstał na początku lat 70. w małym lokalu w Filadelfii i stanowił przede wszystkim miejsce spotkań studentów z pobliskiego Uniwersytetu. Na przestrzeni lat oferta marki poszerzyła się, a sieć sklepów obejmuje obecnie ponad 200 lokalizacji na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady i Europy Zachodniej. Mimo ekspansji, Urban Outfitters nie zatraciło jednak tego, co stanowi istotę brandu – otwartości i spójnego z klientami sposobu patrzenia na świat. Sklepy Urban Outfitters to wciąż miejsca spotkań, gdzie na klientów czeka nie tylko szeroka oferta produktów, ale przede wszystkim czekają ludzie, dając okazję do rozmów, wymiany doświadczeń czy wspólnego spędzania czasu.
Jako globalnej marce, będącej w czołówce światowego rynku retail, zależy nam przede wszystkim na tym, żeby dostarczyć naszym klientom wyjątkowych wrażeń, zarówno w zakresie oferowanych produktów, jak i otoczenia, które dla nich kreujemy. Dla nas w zakupach liczy się przede wszystkim budowanie osobistej więzi z klientem, jego emocje oraz spójne patrzenie na świat. Sukces naszej marki opiera się na połączeniu autorskich kolekcji mody damskiej i męskiej, z kultowymi markami zewnętrznymi oraz vintage, a także kosmetykami i elementami wyposażenia wnętrz. Dzięki takiemu podejściu, możemy wykraczać poza aktualne trendy rynkowe, stawiając na rozwój oraz ekspansję, zarówno w Europie, jak i na świecie. Polska to doskonale rozwijający się kraj, którego mieszkańcy z pewnością polubią atmosferę, jaką tworzymy w naszych sklepach
– mówi Emma Wisden, Managing Director, Urban Outfitters.
Pierwszy sklep w Polsce i tej części Europy, Urban Outfitters otworzy w warszawskim centrum handlowym przy ulicy Zajęczej 2b. Zlokalizowany na dwóch poziomach sklep zajmie powierzchnię prawie 900 mkw. i zaoferuje klientom nie tylko duży wybór ubrań i dodatków, ale także szeroką gamę kosmetyków, elementy wyposażenia wnętrz, akcesoria dla zwierząt, płyty winylowe, książki czy sprzęt elektroniczny.