Jedna ze spółek wchodzących w skład VIVE Group, a mianowicie VIVE Profit Center, zajmująca się zarządzaniem i rozwojem sieci wielkopowierzchniowych sklepów z niepowtarzalną odzieżą, obecna będzie w projekcie Shopping Mall Marketing 2019
Grupa VIVE
Grupa powiązanych ze sobą spółek, z których główna – VIVE Textile Recycling, działając od 26 lat, jest liderem branży recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie. Grupa VIVE stawia sobie za cel stuprocentowe wykorzystanie odzieży używanej, segregowanej każdego dnia w ilości setek ton. Nieustannie rozwija działalność w kolejnych obszarach, takich jak transport i logistyka, optymalizacja kosztów ponoszonych przez przedsiębiorstwa, czy innowacyjne metody recyklingu. W skład grupy wchodzą: VIVE Textile Recycling, VIVE Transport, VIVE Logistic Services, VIVE Profit Center, VIVE Management, VIVE Properties, VIVE Biznes i VIVE Innovation. Jednocześnie, jako przedsiębiorca odpowiedzialny społecznie, VIVE Group wspiera działalność Klubu Sportowego VIVE Kielce oraz Fundacji VIVE Serce Dzieciom.
VIVE Profit Center
Jedna ze spółek wchodzących w skład VIVE Group, z których główna – VIVE Textile Recycling, działając od 26 lat, jest liderem branży recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie. VIVE Profit Center zajmuje się zarządzaniem i rozwojem sieci wielkopowierzchniowych sklepów z niepowtarzalną odzieżą – VIVE Profit i VIVE Premium. Obecnie spółka posiada kilkadziesiąt sklepów detalicznych w Polsce, stale rozbudowując sieć w całym kraju. Duża powierzchnia każdego sklepu pozwala klientom na dokonywanie zakupów w bardzo komfortowych warunkach, a oferowany towar w zależności od rodzaju eksponowany jest na wieszakach, półkach lub w koszach. Całkowita wymiana asortymentu następuje regularnie w każdym sklepie należącym do sieci.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: