VM Forum: światowe trendy w visual merchandisingu

2018-09-20 | 16:10

Przykłady najlepszych praktyk VM z całego świata, trendy z renomowanych źródeł, zdjęcia i inspiracje z najciekawszych miejsc handlowych oraz praktyczne wskazówki, jak przełożyć działania visual merchandisingowe na wzrost sprzedaży – z tego wszystkiego będą mogli skorzystać uczestnicy szkolenia VM Forum organizowanego 3 i 4 października w Warszawie.

VM Forum to cykl szkoleń poświęconych najlepszym światowym praktykom z zakresu visual merchandisingu. 3 października w Warszawie odbędą się warsztaty dedykowane handlowi z branży mody, natomiast 4 października sklepom z branży wyposażenia wnętrz.

Celem szkoleń jest dostarczenie uczestnikom inspiracji z całego świata, by wykorzystać je w kraju. Koncentrujemy się przede wszystkim na praktycznych przykładach wspierających sprzedaż

wyjaśnia Jerzy Osika, prowadzący VM Forum.

Wśród źródeł inspiracji wymienia m.in.: swoje podróże po interesujących miejscach handlowych, branżowych targach i konferencjach, przykłady sklepów nagrodzonych w międzynarodowych konkursach, jak też opracowania nowojorskiej agencji Fashion Snoops, którą reprezentuje w Polsce.

Szkolenia są adresowane zarówno do właścicieli i pracowników sklepów, jak i menadżerów oraz specjalistów ds. visual merchandisingu w sklepach i sieciach handlowych. Z udziału w warsztatach skorzystają również przedstawiciele centrów handlowych, którzy współpracują z najemcami w zakresie podnoszenia poziomu VM na rzecz zwiększania liczby odwiedzających. Dla firm wyposażających sklepy, udział w VM Forum jest okazją do nawiązania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń.

Szkolenia poprowadzi ekspert ds. sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu Jerzy Osika, który co roku ocenia setki konceptów handlowych, będąc jurorem w polskich oraz światowych konkursach, a także zaproszony przez niego ekspert – wykładowca ds. marketingu sensorycznego Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy IMS S.A. 

Jerzy Osika - ekspert ds. sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, visual merchandisingu, marketingu, zarządzania, trendów konsumenckich, motywacji, sklepów tymczasowych (tzw. pop-up stores). Członek jury konkursów oceniających najlepsze praktyki w handlu detalicznym w Polsce (m.in. PRCH Retail Awards, Retail Marketing Awards) i na świecie (m.in. Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju). Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia – organizuje i prowadzi konferencje i szkolenia dla handlu (m.in. Retail Marketing Forum, VM Forum, Pop-up Forum).

Jest wykładowcą i moderatorem paneli dyskusyjnych na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Mumbaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów branżowych, misji handlowych i konferencji).

Wydawca i redaktor naczelny fachowych czasopism i portali adresowanych do handlu z branży wyposażenia wnętrz (Ambiente, Ambiente International, Ambiente.info.pl) i mody (Fashionbusiness.pl, Moda Męska). Członek Rady Programowej magazynu Galerie Handlowe. Jest przedstawicielem na Polskę nowojorskiej agencji Fashion Snoops

Wojciech Grendziński - wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy IMS S.A. Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Gdańskiego. Rozpoczął karierę w środowisku handlowym na stanowisku przedstawiciela handlowego w Masterfoods Polska w roku 1992. Opuszczając Mars Polska, 16 lat później, był członkiem zarządu Działu Sprzedaży na stanowisku national field sales managera. W lutym 2008 roku dołączył do IMS S.A i objął stanowisko dyrektora ds. handlowych i członka zarządu spółki.  W spółce jest odpowiedzialny za sprzedaż usług sensorycznych (audiomarketing, aromamarketing, digital signage) oraz sprzedaż reklam audio oraz video w sieciach handlowych i galeriach. Jako wiceprezes spółki IMS S.A angażuje się aktywnie we wszelkie inicjatywy, które budują wiedzę i przekonanie o potędze działania zmysłów w procesie sprzedaży. 

Tagi: Promedia VM Forum
Oceń artykuł:

Źródło: Promedia

VM Forum: światowe trendy w visual merchandisingu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.