W FACTORY Annopol z portfolio NEINVER otwarto dwukrotnie powiększony salon outletowy adidas

2023-04-05 | 07:38

W FACTORY Annopol otwarty został jeden z największych salonów outletowych adidas w Polsce. Warszawskie centrum zyskało prawie 1000 m² nowoczesnych przestrzeni zakupowych, zaprojektowanych w oparciu o najnowszy koncept, oddający atmosferę sportowej rywalizacji i emocji, towarzyszących zawodnikom. adidas w FACTORY Annopol jest pierwszym salonem outletowym w Europie, w którym zostało zaprezentowane nowe logo marki.

Powierzchnia salonu adidas w FACTORY Annopol, dzięki gruntownej przebudowie, została zwiększona blisko dwukrotnie, umożliwiając istotne rozszerzenie asortymentu produktów jednego z największych i najlepiej rozpoznawalnych producentów butów, odzieży i akcesoriów do uprawiania sportu na świecie. Bogato reprezentowane są kategorie: treningowa, biegowa czy produktów z linii Football, Outdoor i Sportswear. Obok oferty sportowej istotną reprezentację stanowią też produkty „lifestylowe”. Znacznie obszerniejsza jest też propozycja zakupów dla dzieci, zarówno odzieży jak i obuwia.

- Jesteśmy niezwykle podekscytowani otwarciem spektakularnego outletu adidas w FACTORY Annopol z portfolio NEINVER. Sklepy adidas, w ramach sieci FACTORY w Polsce, ugruntowują swoją pozycję jako wiodąca marka w naszych centrach oraz popularne miejsca zakupów dla klientów w każdym wieku. Cieszymy się, że jedna z najpopularniejszych i największych marek w tym segmencie rozwija w partnerstwie z nami tak ważny kanał sprzedaży, znacząco zwiększając powierzchnię w kolejnym centrum w Polsce. To efekt wielu lat efektywnej i udanej współpracy, a także wyraz zaufania do stworzonego przez NEINVER modelu biznesowego, opartego na silnych relacjach z partnerami i, jak pokazuje doświadczenie, odpornego na trudności gospodarcze oraz rynkowe

zauważa Andrea Aburrà, Head of Leasing NEINVER w Polsce, lidera rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora w tym segmencie w Europie.

- Jak pokazują wyniki odwiedzalności centrów outletowych, a także badania rynku, jest to obecnie jeden z najbardziej zyskujących na popularności kanałów sprzedaży. Wspomniana tendencja jest również widoczna w wynikach sprzedaży salonów adidas. Według naszych prognoz, trend ten, ze względu na rosnącą świadomość konsumentów, a także sytuację ekonomiczną, będzie się utrzymywał. Należy zaznaczyć również, iż dla wielu klientów jest to jeden z najczęstszy punktów styczności z marką, a zatem istotnie wpływa na ogólne jej postrzeganie” mówi Łukasz Różański, Senior Specialist DTC Activation Factory Outlets - East Europe w adidas. „Istotnym elementem decyzji zakupowych, podejmowanych przez naszych klientów, nie są często najnowsze trendy, a indywidualne potrzeby, które z łatwością mogą zaspokoić, dzięki szerokiemu asortymentowi dostępnemu w outletach adidas. Dodatkowo, wielu z nich wybiera ubrania przyjazne środowisku, a takie z łatwością mogą znaleźć w naszej oferciedodaje Łukasz Różański z adidas.

Salon adidas w FACTORY Annopol został stworzony w oparciu o koncept STADIUM, którego głównym celem jest oddanie atmosfery, towarzyszącej  sportowcom podczas ich zmagań. Wejście do salonu przypomina tunel prowadzący zawodników na arenę sportową. Ogromna przestrzeń wewnątrz nawiązuje do miejsca spotkań zawodników i trenerów podczas zawodów, natomiast przebieralnie odwzorowują szatnie, gdzie przygotowują się do sportowej rywalizacji na krótko przed startem.

Strefa przymierzalni jest też miejscem, gdzie adidas prezentować będzie osiągnięcia i plany marki w obszarze zrównoważonego rozwoju. Stworzono tam przestrzeń na relaks w wygodnych fotelach, w otoczeniu nawiązującym do natury. Jak zapewniają przedstawiciele marki, adidas stawia na produkcję w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju. Rozwój nowoczesnych technologii pozwala firmie na tworzenie obuwia, odzieży oraz akcesoriów w oparciu o materiały, które pochodzą m.in. z recyklingu, są biodegradowalne lub możliwe jest ich ponowne wykorzystanie.

FACTORY Annopol jest jednym z pięciu outletów najpopularniejszej marki tego formatu w Polsce. Centrum mieści się w prawobrzeżnej części Warszawy, obok dużych osiedli mieszkalnych, w niedalekiej odległości od stołecznej obwodnicy i dróg krajowych prowadzących do innych miast regionu. Na 19 700 m² powierzchni, FACTORY Annopol gromadzi ponad setkę salonów outletowych topowych marek lokalnych i światowych niemal wszystkich segmentów, w cenach obniżonych zawsze od 30% do 70%. To jedyne centrum outletowe w Polsce, do którego na zakupy można przyjechać metrem, w niewiele ponad 20 minut ze ścisłego centrum Warszawy.

Tagi: Adidas Andrea Aburrà Factory Annopol Neinver Otwarcia sklepów Łukasz Różański
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet Factory Warszawa Annopol

W FACTORY Annopol z portfolio NEINVER otwarto dwukrotnie powiększony salon outletowy adidas

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.