W.KRUK otwiera nowy flagowy salon i rozbudowuje portfolio marek luksusowych

2019-11-28 | 12:00

Zegarki są jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku dóbr luksusowych. Trend ten wyraźnie widać nie tylko na światowym, ale również na polskim rynku. O coraz bardziej świadomym podejściu do dóbr luksusowych, w tym rosnącym zamiłowaniu Polaków do ekskluzywnych czasomierzy, przekonana jest najstarsza marka jubilerska w Polsce. W.KRUK otworzył kolejny luksusowy butik w prestiżowej lokalizacji w Warszawie i zaprezentował kolejne luksusowe marki w portfolio.

Nowy flagowy salon zaoferuje biżuterię, perfumy i akcesoria sygnowane logo W.KRUK, a także zegarki marek takich jak Rolex, Cartier, Jaeger-LeCoultre, Panerai oraz Breitling. To kolejny luksusowy butik najstarszej w kraju marki jubilerskiej, która znana jest również jako ekspert w dziedzinie zegarków. Jest to jednocześnie dziesiąty salon w Polsce oferujący zegarki marki Rolex, której W.KRUK jest oficjalnym i jedynym przedstawicielem na polskim rynku.

Najnowszy salon W.KRUK powstał w Europejski Boutiques, tuż obok pięciogwiazdkowego hotelu Raffles Europejski przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Ta najbardziej prestiżowa z nowych lokalizacji w stolicy jest adresem dla kilkunastu eleganckich butików. Ponadto, również w listopadzie, we flagowym butiku W.KRUK Rolex przy Pl. Trzech Krzyży, zaprezentowano kolekcje biżuterii i zegarków marki Chopard.

– Rolex, Cartier, Chopard to najsłynniejsze marki ze światowego sektora dóbr luksusowych, które dziś oferujemy. Razem z brylantowymi kolekcjami biżuterii W.KRUK tworzą unikalną na rynku ofertę. Jest ona atrakcyjna nie tylko dla tych, którzy już dziś aktywnie konsumują dobra z najwyższej półki. Popyt na produkty klasy luksusowej w Polsce rośnie dynamicznie. Obserwujemy, że Polacy coraz szybciej aspirują do takich zakupów. A profesjonalne doradztwo i wyjątkowe doświadczenie marki, które oferujemy w W.KRUK, istotne są niezależnie od ceny wybranego produktu

– mówi Radosław Jakociuk, prezes zarządu W.KRUK.

W.KRUK zaprezentuje ofertę na najwyższym światowym poziomie, nie tylko ze względu na produkty z najważniejszych i aktualnych kolekcji, ale także poziom obsługi. Eksperci W.KRUK regularnie szkolą się u światowych legendarnych marek. Ponadto W.KRUK, oferując produkty z manufaktur takich jak Rolex, Cartier, Chopard i Hublot, automatycznie przejmuje opiekę nad czasomierzami tych marek, również kupionych poza granicami Polski. W.KRUK oferuje usługi posprzedażowe i serwisowe ich właścicielom, w ramach ogólnoświatowych standardów właściwych dla każdego z producentów.

Otwarcie dziesiątego butiku z ofertą Rolex, kolejny salon z kolekcją Chopard oraz nowe luksusowe brandy w portfolio W.KRUK to odpowiedź na rosnące zainteresowanie Polaków prestiżową ofertą z segmentu biżuterii i zegarków. Według przedstawicieli firmy klienci przykładają coraz większą wagę do detali, jakości wykonania i doświadczenia marki, a co za tym idzie – gotowi są zainwestować w produkt najwyższej klasy.

Jak zauważa prezes Jakociuk, coraz częściej produkt luksusowy, taki jak zegarek, nie jest jedynym zakupem w danej kategorii: 80 proc. luksusowych zegarków kupowanych w Polsce stanowią modele męskie. Nasi Klienci zaczynają budować swoje kolekcje od średniej klasy zegarków renomowanych szwajcarskich marek, które oferujemy. Później, wybierając kolejne modele, konsekwentnie dążą do zakupu tych najbardziej legendarnych. Jak na całym świecie, również w Polsce ogromnym zainteresowaniem cieszą się modele inspirowane dyscyplinami sportowymi i sprawdzone w najbardziej ekstremalnych warunkach. Submarinery Rolexa noszą prawnicy, ludzie biznesu i przedstawiciele wolnych zawodów. Polacy zainteresowani są również zegarkami Breitling czy Panerai, szukają informacji o markach takich jak Tudor czy Jeager LeCoultre. W W.KRUK znajdą je wszystkie.

Dobra luksusowe zyskują w Polsce coraz więcej miłośników, a podejście do nich dojrzewa. Nowy butik W.KRUK jest zdecydowaną odpowiedzią na te przemiany i jednocześnie odzwierciedleniem rosnących pragnień Polaków w segmencie luksusu.

Tagi: Otwarcia sklepów W.Kruk Radosław Jakociuk Rolex
Oceń artykuł:

Źródło: W.KRUK

Zobacz także

W.KRUK otwiera nowy flagowy salon i rozbudowuje portfolio marek luksusowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.