Rok 2019 to czas pełen zmian w ofercie centrum handlowego M1 Poznań. Nowi najemcy z nieobecnych dotąd branż zajęli powierzchnię przekraczającą 9000 m kw. umacniając pozycję centrum handlowego na poznańskim rynku.
Wśród najemców obiektu pojawiła się m.in. marka KOMFORT. Nowy najemca centrum handlowego M1 otworzył się w zupełnie nowym koncepcie. Asortyment sklepu został podzielony na strefy: podłóg twardych, dywanów, wykładzin, drzwi, kuchni i łazienek. Dla każdej ze stref dedykowanych konsumentom został opracowany inny sposób ekspozycji, by ułatwić szeroki wybór oferowanych produktów. Marka otworzyła swój salon 25 lipca i zajmuje blisko 4000 m kw.
Dodatkowe 2000 m kw. zajęła sieć klubów fitness Just GYM, której klienci mogą skorzystać m.in. z ponad 200 maszyn cardio oraz olbrzymiej strefy treningu funkcjonalnego.Tysiąc m kw. powierzchni zajął także salon marki TEDi, oferujący produkty codziennego użytku, artykuły upominkowe i dekoracyjne.
Ponadto ofertę centrum handlowego M1 Poznań wzbogaciły w ostatnim czasie takie marki jak: Jawor-Parkiet, będący producentem podłóg drewnianych, Park Trampolin FlyPark z szeroką ofertą stref funkcjonalnych dla najmłodszych oraz Halloo GSM, a Media Markt - będący jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie elektroniki użytkowej - otworzył się po przebudowie w nowoczesnym formacie.
Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że w ostatnim czasie w naszym centrum otworzyło się kilka wielkopowierzchniowych sklepów. Jest to znaczące poszerzenie oferty centrum M1 Poznań o mocne brandy, ale i do tej pory nieistniejące branże
podkreśla Sebastian Kaźmierowski, Z-ca Dyrektora Centrum Handlowe M1 w Poznaniu.
Centrum Handlowe M1 Poznań – zarządzane obecnie przez spółkę METRO Properties - jest jednym z dziewięciu obiektów handlowych, w których szerokie ciągi komunikacyjne oraz parterowa zabudowa umożliwia odwiedzającym komfortowe zakupy w salonach najbardziej rozpoznawalnych marek o zasięgu krajowym i międzynarodowym.