Marka Liu Jo powstała w 1995 roku we Włoszech w samym sercu okręgu tekstylnego w Carpi (Modena) w prowincji Emilia Romagna. Została wykreowana przez młodego przedsiębiorcę Marco Marchi i jego brata Vannisa, którzy z wielkim sukcesem promują swoją markę zarówno na rynku włoskim (130 butików), jak i na rynkach zagranicznych (ponad 110 butików). Jakość, kultura, intuicja, kreatywność i wysoka technologia to wyróżniki produktu ekskluzywnego, który jest najsilniejszą stroną firmy. Marka Liu Jo w ciągu kilku ostatnich lat odniosła jeden z największych sukcesów handlowych we Włoszech, od 2008 r. własna produkcja butów, w 2011 r. kampania z Kate Moss, 2013 r. otwarcie sklepu flagowego na 350 m kw. w Mediolanie, a w 2014 r. kampania z udziałem Dree Hemingway. W szybkim tempie rozwija się projekt otwierania salonów własnych marki w najbardziej prestiżowych lokalizacjach (Paryż, Tokyo, Mediolan, Moskwa, Praga, Rzym, Londyn, Dubaj). Salon w gdyńskim Klifie będzie jedynym w Trójmieście.
- W
łoska moda w najlepszym wydaniu jest silnym punktem portfolio Klifu Gdynia. Nasi wymagający klienci cenią sobie wysoką jakość i doskonały styl włoskich projektantów, a my dajemy im możliwość porównania i zakupu pod jednym dachem oferty takich marek jak: A. Wang, H-I-G-H, Marella, Max Mara, Pennyblack, Elisabetta Franchi, Cavalli Class, Versace i Liu Jo. – komentuje Agnieszka Sawicka, associate director AEW Europe, właściciela obiektu Klif Gdynia Centrum Handlowe.
Tagi: