Wielkopolanie wybrali Posnanię

2018-04-24 | 14:15

Pomimo silnej konkurencji i funkcjonowania na rynku o jednym z największych poziomów nasycenia powierzchnią handlową w kraju, Posnanii udało się zdobyć zaufanie klientów. Rosnące obroty i frekwencja przyciągają kolejnych najemców, a z bogatej oferty rozrywkowo-gastronomicznej chętnie korzystają mieszkańcy w niehandlowe niedziele.

Posnania to największy obiekt zakupowo-lifestylowy między Warszawą a Berlinem. Ze swoją ofertą dociera do miliona mieszkańców w zasięgu 45 minut jazdy samochodem. Na 100 tys. mkw. GLA znajduje się 260 butików i sklepów średnio i wielkopowierzchniowych oraz 40 kawiarni i restauracji. Wśród 300 najemców obecne są światowe i lokalne brandy, marki premium oraz butiki czołowych polskich projektantów.

– Nasz unikalny koncept odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy w obiektach handlowych poszukują nie tylko oferty modowej, ale również wyjątkowej propozycji rozrywkowo-gastronomicznej. Świadomi konsumenci mają co raz większe oczekiwania i my wychodzimy im naprzeciw. Szeroka oferta wydarzeń dodatkowych, od rodzinnych eventów, przez aktywne propozycje spędzania czasu w niedziele, po działania na rzecz zrównoważonego transportu miejskiego takie jak: Posnania Bike Parade, serwisy i wycieczki rowerowe, powodują, że Posnania jest najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym w regionie

– mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.

Rozrywka przede wszystkim
W niedziele wolne od handlu Posnania zaprasza do aktywnego spędzenia czasu. Największą trakcją dla rodzin z dziećmi jest ogromny dmuchaniec oraz skate park na podziemnym parkingu.

– Nieustannie komunikujemy się z naszymi Klientami pytając o ich oczekiwania i opinie dotyczące naszej oferty. Po ogromnym sukcesie Skate Ferii wsłuchaliśmy się w prośby Klientów i ponownie zaprosiliśmy ich do skateparku, który zorganizowaliśmy na naszym parkingu

– mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.

W wybrane niedziele mieszkańcy miasta mogą korzystać z trzydziestu lokali kulturalno-rozrywkowych takich jak kino, restauracje i kawiarnie, klub fitness z basenem czy kręgielnia.

Posnania zachęca mieszkańców do aktywnego spędzania czasu nie tylko w swojej przestrzeni, ale również poza nią. Najlepszym przykładem takiego działania jest Posnania Bike Parade, która już od trzech lat przejeżdża ulicami miasta i integruje poznaniaków.

Poznań od kilku lat stawia na zrównoważony transport miejski oraz rozwija politykę rowerową. Przy współpracy z władzami miasta Posnania stworzyła lifestylowe wydarzenie, które przyciąga mieszkańców całego regionu. – Poznaniacy to jedna z najprężniej działających społeczności rowerowych w kraju. Widząc ten trend zdecydowaliśmy się stworzyć wydarzenie, które zintegruje znaczną część mieszkańców miasta. Po trzech edycjach Posnania Bike Parade można stwierdzić, że na stałe wpisała się ona już w kalendarz miejskich wydarzeń – mówi Agnieszka Juszkis. – Po raz kolejny przed Paradą zapraszamy na darmowe serwisy rowerowe, a w wakacje na tematyczne wycieczki rowerowe – dodaje.

Komunikacja z Klientem
Posnania od samego początku stawia na rozbudowaną komunikację z klientami. W dialogu wykorzystuje różne narzędzia i metody, m.in.: badania konsumenckie, wywiady, ankiety. – Dzięki komunikacji z klientami wiemy, jakie marki widzieliby w naszym obiekcie. W ostatnich tygodniach pojawiły się u nas takie brandy jak: Flying Tiger Copenhagen, Cukiernia Sowa czy Converse. Rozmowy z kolejnymi najemcami trwają, gdyż wierzymy, że stałe rozbudowywanie oferty Posnanii o najbardziej pożądane przez Klientów marki da nam możliwość przekonania do siebie jeszcze większej liczby klientów – mówi Marek Ćwiek.

W badaniach klienci wskazali kilka czynników, które w ich odczuciu są atutami Posnanii. Są to: wygodny i bezpieczny parking, bogata oferta usług dodatkowych oraz weekendowe wydarzenia dla całych rodzin.

Posnania pokazuje, że umiejętne prowadzenie dialogu z klientem pozwala osiągnąć sukces na rynku retail. Dzięki temu najemcy odnotowują wzrost obrotów miesiąc do miesiąca, a sama Posnania cieszy się rosnącą popularnością i coraz większym wskaźnikiem footfall’u.

Tagi: Agnieszka Juszkis Marek Ćwiek Podsumowania i wyniki finansowe Posnania Poznań
Oceń artykuł:

Źródło: Posnania

Wielkopolanie wybrali Posnanię

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.