Grono ekspertów Rady Programowej Magazynu Galerie Handlowe właśnie się powiększyło. Od dziś swoimi spostrzeżeniami i opiniami na temat rynku retail będzie się dzielił z Naszymy Czytelnikami również Witold Bacia, Szef Działu Strategii i Dyrektor Zarządzający Agencją Reklamową RedComm.
Witold Bacia swoją marketingową przygodę rozpoczął od stanowiska Innovation Project Managera w Carlsberg Polska. Następnie trafił do Danone Group, w której zajmował się ekspansją biznesu dywizji wodnej na inne kategorie produktowe. Od 2008 roku wraz z podobnymi sobie pasjonatami buduje sukces Agencji RedComm.
Z dumą może powiedzieć, że nadal pracuje dla największych marek – do grona klientów agencji: należą m.in. Auchan, Nestle, Orange, UEFA, FIVB.
Niemal od samego początku kariery agencyjnej blisko sektora retailowego. W tej chwili na co dzień zajmuje się pracą dla ponad 20 obiektów handlowych w Polsce. Tworzy strategie marketingowe z pasją zamieniając je w plany marketingowe i konkretne realizacje.
Prywatnie pasjonat fotografii, nowoczesnych technologii i mocnej muzyki gitarowej.