Wólczanka ma nowy, wielkoformatowy salon we Wrocławiu

2022-09-14 | 19:21

We wrocławskim centrum handlowym Magnolia Park ruszył największy w województwie dolnośląskim salon marki Wólczanka (Grupa VRG). Ekspozycja na 125 m kw. powierzchni handlowej została zaprojektowana tak, aby konsument miał możliwość zapoznać się z pełną ofertą marki. To pierwszy w regionie i szósty w Polsce sklep działający w nowym formacie. Ich stopniowy rozwój to element strategicznej ewolucji Wólczanki. Marka oferuje obecnie szeroki asortyment odzieży dla kobiet i mężczyzn, pozwalający budować „total look” zarówno do pracy, jak i na czas wolny.

Wrocławski sklep Wólczanki w Magnolia Park jest największym jej punktem handlowym w regionie. Marka zwiększyła powierzchnię z 35 m kw. w poprzedniej lokalizacji, do 125 w aktualnej. Większy metraż służy przede wszystkim temu, aby klienci mogli zobaczyć, dotknąć i przymierzyć jak najwięcej elementów z bogatego i stale rosnącego asortymentu Wólczanki – marki, która obok koszul, z których jest świetnie znana, oferuje dziś szeroki wachlarz produktów dla kobiet i dla mężczyzn, od wygodnych ubrań formalnych po dzianiny i dresy.

- Bardzo cieszymy się, że możemy zaprosić klientów z Dolnego Śląska do nowej Wólczanki. Dzięki nowoczesnej ekspozycji i dużej powierzchni możemy zaprezentować tu atrakcyjnie poszczególne produkty jak i całe sylwetki. Podnosi to komfort zakupów i sprzyja podejmowaniu przemyślanych decyzji

– mówi Marta Fryzowska, wiceprezeska Grupy VRG odpowiedzialna za rozwój segmentu odzieżowego (do VRG należą obok Wólczanki marki Vistula i Bytom oraz Deni Cler i jubilerska W.KRUK).

VRG rozwija nowy koncept sklepów Wólczanka od 2021 roku. Pierwszy taki punkt wystartował w maju 2021 roku w Bonarka City Center w Krakowie. Klienci mogli tu zobaczyć pełen, rozszerzony asortyment marki, w ramach o wiele większej niż kiedykolwiek wcześniej powierzchni. Nową koncepcję konsekwentnie realizowały otwarte w pierwszym kwartale br. salony w warszawskiej Westfield Arkadia, katowickim Silesia City Center, CH Focus w Zielonej Górze i City Center w Rzeszowie.

- Nasza strategia zarządzania powierzchnią handlową jest silnie skoncentrowana na kryterium efektywności i rentowności sprzedaży. Realizujemy ją zamykając nierentowne punkty, a w nowych lub tych o największym potencjale testujemy nowe rozwiązania i formaty. Dzieje się to w sposób ewolucyjny, w rytm odnowień okresów najmu lub planowanych otwarć – podkreśla Marta Fryzowska.
– Dzięki rozważnemu podejściu do otwarć i starannemu doborowi lokalizacji jesteśmy w stanie przy mniej więcej stałej powierzchni handlowej na poziomie grupy uzyskiwać wzrost EBIT i rentowności poszczególnych sklepów.

Charakterystycznymi elementami nowego konceptu Wólczanki są wydzielone sekcje damska i męska, osobne strefy dla koszul, dzianin, okryć wierzchnich i dodatków oraz dominujący w witrynie duży ekran, na którym eksponowane są aktualne kampanie marki. Powierzchnię salonu zaprojektowano zgodnie z najnowszymi trendami, łącząc nowoczesność z funkcjonalnością. Materiały wykończeniowe oraz oświetlenie dobierano z oferty dostawców mogących wylegitymować się odpowiednimi „zielonymi” certyfikatami.
Czas otwarcia nowego salonu Wólczanki zbiega się z premierą kolekcji marki na sezon jesień-zima 2022/23. Najnowsze propozycje Wólczanki to ukłon w stronę klasyki – z mocnym akcentem na odcienie niebieskiego i granatu, kolory ziemi oraz beże. W ofercie Wólczanki klienci znajdą też oczywiście wysokiej jakości koszule, które są znakiem rozpoznawczym marki.

- Odpowiadamy na potrzeby klientów, którzy chcą zbudować elegancki, jesienny total look, nie rezygnując ze swobody. Mocną stroną tego sezonu są dzianiny i denim, zarówno w klasycznym, granatowym wydaniu, jak w kolorach ziemi. Jego wykorzystanie pozwala na szerokie możliwości stylizacji. W sklepach zobaczyć można też dzianiny czy kardigany, trencze, płaszcze i kurtki - mówi Marta Fryzowska.

Na koniec pierwszego półrocza 2022 roku sieć VRG stanowiło 539 salonów, o łącznej powierzchni 52 tys. m2. Oferta Wólczanki była dostępna w sieci 110 sklepów stacjonarnych (o 11 mniej niż rok wcześniej), działających na ponad 4,5 tys. m2 powierzchni handlowej (+3 proc. r/r). Niemal połowa przychodów marki (47,7 proc.) generowana jest ze sprzedaży internetowej.

Tagi: Magnolia Park Otwarcia sklepów VRG S.A. Wólczanka Marta Fryzowska
Oceń artykuł:

Źródło: VRG

Wólczanka ma nowy, wielkoformatowy salon we Wrocławiu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.