Przystanku Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w tym roku nie będzie, ponieważ w jego miejsce odbędzie się Pol’and’rock Festival 2018. Legendarny polski festiwal zmienia po latach nazwę, chociaż w sercach festiwalowiczów na zawsze pozostanie Woodstockiem. Odwiedzający festiwal mogą liczyć na 3 dni pełne niepowtarzalnych koncertów w wykonaniu artystów z całego świata oraz… na stary, dobry, rockowy sklep Lidla – największy polowy market spożywczy w Polsce: Lidl Rock Shop.
Lidl non-stop
Pol’and’rock Festival 2018 rozpocznie się za niespełna miesiąc. Organizatorzy już rozpoczynają przygotowania, fundamenty położył również Lidl. Wszystko to po to aby zdążyć na czas, wkrótce do miasta zaczną przyjeżdżać dziesiątki tysięcy festiwalowiczów. Lidl swoje drzwi otworzy dla klientów już 30 lipca. Od wtorku, 31 lipca rockowy sklep Lidla będzie czynny 24h na dobę. Sklep pozostanie otwarty do niedzieli 5 sierpnia, do godziny 12:00.
W samym sercu festiwalu klienci będą mieli dostęp do regularnych produktów spożywczych, w atrakcyjnych, niskich cenach – w końcu obietnicą Lidla jest „Więcej Na Radość z Życia”, czyli oszczędność czasu i pieniędzy. W ofercie polowego rock shop’u nie zabraknie świeżych owoców i warzyw Ryneczek Lidla, napojów oraz soków owocowych Solevita, aromatycznego pieczywa „Chrupiące z Pieca”, jak również lodów, słodyczy, nabiału oraz artykułów typu convenience. Festiwalowicze zaopatrzą się także w podstawowe środki czystości, naczynia jednorazowe oraz artykuły przemysłowe jak np. namiot, śpiwór, mata piknikowa, powerbank z funkcją ładowania solarnego, kurtki, bermudy lub t-shirty.
- „Pol’and’Rock Festival (wcześniej Woodstock) to coroczne spotkanie fanów dobrej muzyki, będące jednocześnie podziękowaniem dla osób zaangażowanych w zbiórkę dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w tym pracowników oraz klientów sieci Lidl Polska. Oczywiście podczas tego wydarzenia nie mogło zabraknąć rockowego sklepu Lidla. Już dzisiaj zapraszamy na zakupy w jedynym takim sklepie w Polsce”
– podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager Lidl Polska
Czas na chill out
Dla festiwalowiczów muzyka przeplata się z chill outem. Jak odpoczywać, to tylko specjalnej strefie przygotowanej przez rockową wyspę Lidla. Po zakupach w rock shopie Lidl zaprasza do swojej strefy chillout Eat&Fun. W tym roku na odwiedzających strefę czekają liczne atrakcje, w tym warsztaty kulinarne z nietuzinkowymi mistrzami kuchni. Wśród propozycji znalazły się również warsztaty z niemarnowania żywności prowadzone przez Federację Baków Żywności, joga na trawie oraz poranne śniadania, przy których można skorzystać ze świeżych ziół i przypraw. Zupełną nowością w tym roku będzie body marbling – specjalna technika malowania ciała. Warto także zachować paragon, który można wymienić w strefie chill out na kawę lub lemoniadę (za każde wydane 30 zł), a za każde wydane 50 zł na grillowaną kiełbasę Grill&Fun lub danie wege.