Wrocław Fashion Outlet: remodeling zakończony

2020-01-20 | 16:22

W IV kwartale 2019 roku zakończył się remodeling Wrocław Fashion Outlet. Jedyne outletowe modowe centrum Dolnego Śląska czeka na klientów z przebudowanym wejściem głównym, nowym punktem informacyjnym, odnowionymi strefami relaksu, czy nowym przyjaznym oznakowaniem, oświetleniem i zielenią.

Zmiany wprowadzane od wiosny ubiegłego roku, to efekt nie tylko strategii biznesowej jedynego centrum w Polsce należącego do VIA Outlets, ale także odpowiedź na rosnące oczekiwania gości odwiedzających Wrocław Fashion Outlet.

– Niskie ceny nie są już wystarczającym magnesem dla klientów. Od obiektów outletowych odwiedzający oczekują również przyjaznego doświadczenia okołozakupowego. Przystępując do remodelingu centrum wiedzieliśmy, że musi być on przeprowadzony w sposób niezakłócający codziennej działalności centrum. Zmiany wprowadzane były stopniowo i nie przeszkadzały naszym klientom w zakupach, a najemcom w prowadzeniu biznesu

– mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet.

Przestrzeń bardziej przyjazna zakupom
Co zmieniło się na przestrzeni ostatnich miesięcy na Granicznej 2 we Wrocławiu? Nowy wygląd zyskały przede wszystkim części wspólne. Na klientów jedynego modowego outletu Dolnego Śląska czekają bardziej liczne, eleganckie i kameralne strefy relaksu. W każdej z nich pojawiła się żywa zieleń i nad każdą zostało zamontowane oświetlenie dekoracyjne w postaci abażurów. Na terenie całego outletu wprowadzono spójne, prostopadłe do witryn, oznakowanie sklepów w postaci semaforów, jak również nowy system nawigacji wewnątrz centrum. Wyodrębniono także strefy pod stoiska, filary konstrukcyjne dzielące witryny zmieniono na czarne, a przy nich dodatkowo pojawiły się  żywe rośliny. Ogródki kawowe zostały jednolicie ogrodzone, a zajmowany przez nie obszar wyróżniono innym kolorem posadzki. Do najbardziej znaczących zmian należy zaliczyć także przebudowę wejścia głównego centrum. Powstały wiatrołapy zatrzymujące ciepło i chłód w centrum, dodano florystyczne elementy dekoracyjne na świetlikach, a także podwieszaną do sufitu dekorację świetlną. Odnowiono również strefę drugiego wejścia – na wprost dodano duży klomb z żywą zielenią oraz podwieszaną dekorację świetlną. – Klienci, także nasi goście z różnych części świata, chętnie korzystają ze wsparcia nowego punktu informacyjnego, w którym w przyjazny sposób i w kilku językach uzyskają informacje o rabatach, zamówią taksówkę, kupią kartę podarunkową,  dołączą do naszego programu lojalnościowego czy skorzystają ze specjalnej oferty rabatowej dla turystów – dodaje Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet.

Nowe marki premium
Remodeling Wrocław Fashion Outlet stanowił jedno z wyzwań strategii biznesowej, której celem jest sprowadzenie do stolicy Dolnego Śląska wyjątkowych marek, szczególnie z segmentu premium, które wcześniej nie funkcjonowały w tej części kraju.

– O tym, że zmiany w centrum przynoszą zamierzony efekt świadczy pojawienie się u nas takich najemców jak Boss Outlet, Trussardi czy Lacoste. Jednym z kryteriów wyboru nas jako partnera, była tez praca z przestrzenią, która w dobie dbałości o customer experience, ma coraz większy wpływ na wybór destynacji zakupowej i podjęcie decyzji o przyjeździe przez klienta do danego centrum. To szczególnie istotne, bo duży odsetek klientów dociera do nas samochodami, przejeżdżając nawet kilkadziesiąt kilometrów

– zauważa Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne centrum typu outlet w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok.

Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA OUTLETS - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 m2 powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Tagi: Ewa Pawłowska Modernizacje i inwestycje handlowe Wrocław Fashion Outlet Aleksandra Perz
Oceń artykuł:

Źródło: WFO

Zobacz także

Wrocław Fashion Outlet: remodeling zakończony

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.