Wrocław Fashion Outlet wita się z klientami

2017-03-21 | 12:00

21 marca ruszył proces rebrandingu Factory we Wrocławiu, którego właścicielem i zarządcą jest VIA Outlets, zarządzający modowymi outletami w wielu krajach Europy. Od dzisiaj obiekt w stolicy Dolnego Śląska czeka na klientów już jako Wrocław Fashion Outlet.

Wrocław to jedno z najprężniej rozwijających się miast w tej części Europy, dlatego inwestując w we wrocławski outlet dostrzegliśmy w tym obiekcie olbrzymi potencjał. Odkąd zarządzamy wrocławskim outletem, obserwujemy rosnące  zainteresowanie mieszkańców Dolnego Śląska zakupami znanych polskich i światowych marek w cenach obniżonych nawet o 70% od ceny pierwotnej

– wyjaśnia Jorge  Loconsole, dyrektor marketingu VIA Outlets.

Aktualnie w największym centrum outletowym Dolnego Śląska ruszył proces zmian związanych z rebrandingiem. Trwa także intensywna kampania reklamowa obejmująca prasę, radio, outdoor, digital i OOH. Pierwsze zmiany wprowadzone przez nowego właściciela są już widoczne. W ostatnich dniach po odświeżeniu pojawił się salon marki Puma (326 m. kw.) oraz  nowe marki modowe – Giacomo Conti (143 m. kw.) oraz Pako Lorente (125 m. kw.), a także sportowa, jaką jest Mountain Warehouse (225 m. kw.). Z kolei rebranding przeszedł salon Bestseller, który jest dostępny dla klientów jako Only (220 m. kw).

To jednak dopiero początek przemian, jakie czekają Wrocław Fashion Outlet. Planowane są także zmiany w przestrzeni wspólnej samego centrum. Wszystko po to, aby jeszcze bardziej uprzyjemnić klientom zakupy. VIA Outlets prowadzi rozmowy dotyczące wynajmu powierzchni z kolejnymi brandami modowymi – ze szczególnym naciskiem na segment premium. Planuje również pozyskiwanie nowych grup klientów: turystów i odwiedzających Wrocław w celach biznesowych. Zapowiada także zaangażowanie się w akcje o charakterze społecznej odpowiedzialności biznesu.

Wrocław Fashion Outlet, ulokowane w pobliżu lotniska, to jedyna nieruchomość komercyjna o charakterze outletowym w Polsce południowo-zachodniej, posiadająca tak szeroką ofertę. To 15 800 m kw. powierzchni z prawie 100 sklepami i restauracjami, między innymi takich marek jak Adidas, Guess, Marc O'Polo, Nike, Tommy Hilfiger oraz Calvin Klein. Obiekt jest odwiedzany rocznie przez ponad 2,8 miliona klientów, zaś średnia sprzedaż to około 3 300 euro na metr kwadratowy. VIA Outlet stało się właścicielem  centrum w grudniu 2016 roku, kupując je od funduszu Irus European Retail Property.

VIA Outlets jest dzisiaj właścicielem dziewięciu nieruchomości w ośmiu krajach europejskich. Są to: Batavia Stad  (Holandia), Fashion Arena Prague Outlet (Czechy), Hede Fashion Outlet (Szwecja), Freeport Fashion Outlet (Portugalia), Landquart Fashion Outlet (Szwajcaria), Mallorca Fashion Outlet (Hiszpania), Sevilla The Style Outlets (Hiszpania), Zweibrucken Fashion Outlet (Niemcy)  oraz Wrocław Fashion Outlet (Polska).

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Wrocław Fashion Outlet

Wrocław Fashion Outlet wita się z klientami

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.