Współpraca sieci handlowych z najemcami oraz działania co-brandingowe przyciągają klientów i zwiększają sprzedaż

2019-02-28 | 08:30

Wystawa zdjęć z motocyklowej podróży po Himalajach, którą można zobaczyć w łódzkim centrum Sukcesja to jeden z przykładów działań, jakie marka Wyjątkowy Prezent podejmuje we współpracy z obiektami, w których mieszczą się jej sklepy. W roku 2018 wystawa objechała kilkanaście miast na terenie całej Polski, a firma angażowała się w szereg aktywności, które wzbogacały ofertę centrów handlowych. Ubiegły rok to także co-brandingowe działania z takimi markami jak Coca-Cola czy Braun.

Silna konkurencja w handlu sprawia, że centra i galerie handlowe, a nawet mniejsze sklepy muszą nieustannie poszukiwać sposobów na przyciągniecie do siebie klienta. Właściwym kierunkiem okazuje się bliska współpraca z najemcami, zwłaszcza takimi, których działalność niesie ze sobą wartość dodaną dla zarządcy obiektu. Nie bez znaczenia jest tu, zdobywająca coraz większą popularność koncepcja retailtainment, która zakłada łączenie odwiedzin w sklepie z rozrywką, sposobem na spędzanie wolnego czasu.

Kolejka górska w Auchan, Monster Truck przed Promenadą, wystawa w Sukcesji

- Jako firma pomagamy innym spełniać marzenia, a jednocześnie pokazujemy jak spełniamy własne. Na naszej wystawie, którą prezentowały centra handlowe w niemal całej Polsce można zobaczyć niesamowite zdjęcia z wyprawy w Himalaje, ale też kultowy, brytyjski motocykl Royal Enfield produkowany obecnie jedynie w Indiach. Na naszych ekspozycjach pokazywaliśmy także przyciągające uwagę super samochody: Lamborghini Gallardo, Ferrari Italia, a nawet oryginalną gondolę balonu

– mówi Michał Kaleta, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju w firmie Wyjątkowy Prezent.

Częścią wystawy, którą firma przygotowała w ubiegłym roku z okazji 22 rocznicy obecności Auchan na polskim rynku był Harley-Davidson Iron 883. Na stoiskach Wyjątkowego Prezentu odbywały się konkursy z nagrodami, można było także pojeździć wirtualną kolejką górską. Marka uczestniczyła ponadto, w przyciągających kolejnych gości eventach sportowych. W lecie 2018 roku była m.in. współorganizatorem treningu z ambasadorem Runmageddon na dachu Galerii Północnej w Warszawie. Tuż przed grudniowymi świętami, do odwiedzin w Atrium Promenada zachęcał z kolei jej olbrzymi Monster Truck oraz akcja, w której można było wygrać vouchery Wyjątkowego Prezentu.

Wyjątkowe prezenty stymulują sprzedaż
Potencjał voucherów Wyjątkowego Prezentu dostrzegły największe światowe marki, które wykorzystywały je w swoich działaniach marketingowych. Trwająca w zeszłym roku kampania Coca-Coli #Wowmomenty, jako nagrody oferowała m.in. skok ze spadochronem, jazdę Ferrari, lot balonem czy Flyboard.  Były to „epickie przygody”, które stały się integralną częścią letniej promocji, obejmującej napoje Coca-Cola, Fanta i Sprite. Vouchery na atrakcje Wyjątkowego Prezentu można było wygrać także zimą, w ramach konkursu „Braun. Zwrot Kasy”. Promocja dotyczyła wybranych produktów do golenia i stylizacji Braun, za zakup których można było uzyskać do 200 zł zwrotu i wziąć udział w losowaniu nagród.

- Jesteśmy stale otwarci na współpracę z innymi markami, gdyż wierzymy, że takie działania przynoszą dobre efekty. Poprzez aktywności takie, jak te wspomniane wyżej chcemy przybliżyć klientom naszą ofertę, ale też rozwijać współpracę z centrami handlowymi, w których są nasze sklepy. Kolejne kooperacje zaplanowane są już także na rok 2019. Ich lista nie jest jednak zamknięta, zapraszamy więc do kontaktu zainteresowane sklepy i marki

– dodaje Michał Kaleta z firmy Wyjątkowy Prezent.

Tagi: Kampanie marketingowe Michał Kaleta Wyjątkowy Prezent
Oceń artykuł:

Źródło: WyjątkowyPrezent.pl

Zobacz także

Współpraca sieci handlowych z najemcami oraz działania co-brandingowe przyciągają klientów i zwiększają sprzedaż

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.