Współpraca z najemcami wizytówką zarządcy obiektu

2022-04-21 | 20:22

Miniony rok, choć trudny dla branży, w centrach Designer Outlet obfitował rekordową liczbą otwarć kolejnych salonów. Działo się tak nie tylko w rozbudowanej Warszawie. Nowe marki pojawiały się także w Gdańsku i Sosnowcu.

Zainteresowanie najemców lokalami w centrach Designer Outlet to trend, który szczególnie przybrał na sile w ostatnich kilkunastu miesiącach. Marka w tym czasie bardzo umocniła swoją pozycję na retailowym rynku outletowym i stała się jeszcze bardziej popularną destynacją zakupową, obfitującą w nowe otwarcia i szeroką ofertę. To efekt kilku zmiennych, które istotnie przyczyniły się do rozwoju portfolio, ale i samego konceptu, nad rozwojem którego czuwa jeden zarządca.

Sieć to dobre zaplecze

ROS Retail Outlet Shopping, który jest operatorem jedenastu outletów w Europie, zarządza również centrami Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec i Designer Outlet Warszawa. To doświadczona firma z ponad 10-letnim doświadczeniem rynkowym, której wyróżnikiem jest wieloletnia współpraca z najemcami w obrębie całej sieci.

Scentralizowana i spójna strategia, adaptowana we wszystkich obiektach, daje wysoki komfort i poczucie bezpieczeństwa partnerom biznesowym. Dzięki znajomości centrów, stylu zarządzania, wiele marek wynajmujących lokale decyduje się na wieloletnią współpracę. Co więcej, mamy tu do czynienia z poszerzaniem sieci sklepów poprzez kolejne otwarcia w centrach zarządzanych przez ROS. Tylko w ostatnim czasie z możliwości rozszerzenia zasięgu sprzedaży w obrębie polskich centrów Designer Outlet, bo na nich się skupiamy, skorzystało prawie 10 marek.

– Między innymi swój drugi salon otworzyła marka BOSS, która w minionym roku po dobrym, stale rosnącym poziomie sprzedaży w Warszawie zdecydowała się na wejście do Designer Outlet Sosnowiec. Podobny krok wykonała marka optyczna Outly, która nie tak dawno debiutowała w Polsce właśnie w Designer Outlet Warszawa

– mówi Dariusz Obołończyk, Centre Manager Designer Outlet Sosnowiec, ROS Retail Outlet Shopping.

Kolejną destynacją Outly jest Designer Outlet Gdańsk, gdzie marka otworzyła swój trzeci lokal.

- Oprócz Outly, w styczniu tego roku powitaliśmy też szwedzki brand Marc O’Polo, który swój pierwszy salon w polskim centrum z portfolio ROS otworzył w Designer Outlet Warszawa oraz Paris Optique, który prowadzi sklepy w stołecznym i śląskim centrum

– mówi Ireneusz Homa, Centre Manager Designer Outlet Gdańsk, ROS.

Zadowolony ze współpracy z gdańskim Designer Outlet włoski Benetton, na początku 2022 roku otworzył swój sklep w Warszawie.

Oczywiście, nie zawsze w grę wchodzi rozwój sprzedaży poprzez otwarcia kolejnych salonów. Wiele marek korzysta np. z możliwości powiększenia lokalu. W ostatnim czasie na dużą skalę skorzystały z tego Nike oraz Adidas, które po sukcesie w Designer Outlet Warszawa powiększyły się także w Gdańsku.

Siła poleceń

Dużą rolę w podjęciu decyzji o współpracy marka – centrum handlowe odgrywa reputacja obiektu przede wszystkim wśród najemców.

- Siłą centrów Designer Outlet są polecenia i rekomendacje pomiędzy najemcami. Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że nasi partnerzy polecają sobie wzajemnie nasze obiekty i tym samym wystawiają nam najlepszą opinię. Dlatego tak ważna jest dla nas spójna strategia komercjalizacji, bliska współpraca z partnerami biznesowymi z całej Europy, oraz dopasowana, konsekwentna strategia marketingowa, które pracują na profesjonalny wizerunek obiektów w portfolio ROS

– mówi Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS.

Warto podkreślić, że wyżej wymienione starania znalazły swoje odzwierciedlenie w raporcie Outlet Centre Performance Report Europe (OCPRE) 2020, przygotowanym przez firmę doradczą Ecostra, która wysoko oceniła te działania.

- Staramy się, aby ścisła i profesjonalna współpraca pomiędzy ekspertami ds. leasingu, sprzedaży i marketingu doprowadzała centra Designer Outlet do wysokiego poziomu wydajności, oczekiwanego przez partnerów marki i inwestorów – podkreśla Katarzyna Ciemińska. To ważny argument dla stałych oraz przyszłych najemców.

 

Tagi: Dariusz Obołończyk Designer Outlet Gdańsk Designer Outlet Sosnowiec Designer Outlet Warszawa Ireneusz Homa Katarzyna Ciemińska ROS Retail Outlet Shopping
Oceń artykuł:

Źródło: ROS

Współpraca z najemcami wizytówką zarządcy obiektu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.