„XYZ” Sp. z o.o. istnieje na polskim rynku od niespełna 30 lat i zajmuje się dystrybucją markowych zabawek (na prośbę firmy nazwa nie zostaje ujawniona). Firma wyspecjalizowała się w sprzedaży produktów we własnych sklepach stacjonarnych oraz w sprzedaży hurtowej. Przed rozpoczęciem współpracy i wejściem na Amazon przedsiębiorstwo nie prowadziło we własnym zakresie działań e-commerce. Celem podjętych działań była zarówno digitalizacja – wprowadzenie marki do Internetu, jak i globalizacja – wprowadzenie jej na rynek międzynarodowy, wdrożenie w ekosystem Amazon.
REALIZACJA
Proces integracji i wdrożenie oparte zostało na technologii dostarczonej przez Nethansę (www.nethansa.com). Sprzedaż produktów firmy „XYZ” na Amazon rozpoczęła się w sierpniu 2017 r. po uprzedniej integracji autorskiego systemu Nethansy – Clipperon z systemem magazynowym firmy „XYZ”.
EFEKTY WSPÓŁPRACY
W efekcie współpracy produkty „XYZ” zaczęły dynamicznie sprzedawać się na Amazon w całej Europie. Od 4 tys. zł w pierwszym miesiącu, do obrotów na poziomie 1 mln zł miesięcznie po 1,5 roku współpracy.
Proces sprzedaży od początku odbywa się w sposób zautomatyzowany przy niskim zaangażowaniu w obsługę po stronie „XYZ”. Częściową obsługę zwrotów i reklamacji realizują specjaliści Nethansy. Dzięki automatyzacji sprzedaży, zapewnionej przez system Clipperon, firma jest w stanie obsłużyć obroty sięgające 1 mln zł miesięcznie, angażując tylko jednego dodatkowego pracownika na 1/2 etatu!
LICZBY SUKCESU
WNIOSKI
Polski przedsiębiorca może konkurować produktami na Amazon i przy niewielkim nakładzie sił, wsparciu zewnętrznym, jest w stanie osiągnąć sukces w krótkim czasie. Nethansa oferuje pełne wsparcie przy sprzedaży produktów na Amazon. Eksperci Nethansy kompleksowo prowadzą konta sprzedażowe na Amazon, odpowiadają na pytania kupujących w 5 językach, a system Clipperon prowadzi automatyczną sprzedaż na kilku rynkach jednocześnie, dopasowując ceny w czasie rzeczywistym. Chcąc zwiększyć obroty swoich sklepów stacjonarnych, takie rozwiązanie daje gwarancję sukcesu.
Więcej:
www.nethansa.com
facebook.com/nethansacom
www.linkedin.com/company/nethansa
office@nethansa.com