Nie lubisz czekać na zamówiony towar? Potrzebujesz szybko danego produktu? Castorama właśnie przyspieszyła swoją usługę "Zamów i Odbierz". Teraz wszystkie produkty dostępne w wybranym sklepie będą spakowane i przygotowane do odbioru w mniej niż 2 godziny.
"Zamów i Odbierz" to usługa, która pozwala na wybranie i opłacenie produktów za pomocą strony internetowej www.castorama.pl, a także za pośrednictwem aplikacji na urządzenia mobilne oraz ich późniejszy odbiór we wskazanym sklepie. Ciesząca się dużą popularnością opcja zyskała właśnie nową jakość. Usprawniony system pozwolił skrócić czas kompletowania i wydawnia asortymentu zamówionego w trybie online maksymalnie do dwóch godzin. W praktyce oznacza to, że będziemy mogli przez internet zamówić potrzebne przedmioty lub materiały i po dotarciu, bezpośrednio odebrać je na terenie wybranego sklepu Castorama.
To nie koniec korzyści. Usługa jest całkowicie bezpłatna, a zamówione zakupy możemy odebrać codziennie w godzinach pracy sklepu. To duża wygoda, ponieważ w dni powszednie sklepy są czynne do godziny 21.00. Oznacza to, że możemy podjechać po zamówienie po pracy lub w wolnej chwili, bez konieczności umawiania się na konkretną datę lub godzinę, jak w przypadku kuriera. Takie rozwiązanie jest wygodne i pozwala oszczędzić czas
– tłumaczy Beniamin Schön, dyrektor ds. klienta i digital.
Usprawnienie usługi click&collect wymagało od Castoramy udoskonalenia procesów logistycznych tak, aby zaproponować nową jakość klientom i sprostać ich oczekiwaniom, zapewniając możliwość odbioru zamówienia w 2h. Procesy, które zajmują wysokie miejsca na liście priorytetów sieci związanych z digitalizacją to przede wszystkim integracja baz danych oraz wzmacnianie wydajności analitycznej. Nowa, lepsza i znacznie podniesiona jakość usługi odbioru zamówień to kolejny element projektu doskonałości operacyjnej Castoramy.
Sieć od lat rozwija wielokanałowy dostęp do swojej oferty i m.in. dzięki temu zapewnia klientom wsparcie podczas realizacji projektów związanych z budową, remontowaniem oraz urządzaniem domu i ogrodu. Strona internetowa Castoramy oraz aplikacja mobilna pozwala klientom na zapoznanie się z bogatym asortymentem ponad 45 tys. produktów. Każdy artykuł dostępny on-line jest szczegółowo opisany i posiada aktualną informację na temat jego dostępności oraz ceny. Dzięki temu konsument otrzymuje pełną wiedzę o jego parametrach.
Wprowadzenie ulepszonej usługi click&collect to kolejny przykład pokazujący, jak na konkurencyjnym rynku Castorama może zaproponować klientom nowe rozwiązania żeby zwiększyć im łatwość zakupu. Sieć od dłuższego czasu systematycznie monitoruje satysfakcję klientów. Jednym z elementów jest badanie Castosonda dostępne na stronie internetowej. Wprowadzane usprawnienia są odpowiedzią na najczęściej zgłaszane przez klientów uwagi i sugestie właśnie poprzez to narzędzie. Dzięki ciągłemu budowaniu relacji z konsumentami oraz satysfakcji z doświadczenia zakupowego, Castorama utrzymuje pozycję lidera w swojej branży, również w kategorii e-commerce.