Zalando świętuje 10. urodziny we współpracy z globalnymi markami

2018-09-12 | 10:00

Dziesiąte urodziny to wyjątkowa okazja, którą Zalando obchodzi w wielkim stylu: popularny sklep internetowy nawiązał współpracę z cenionymi partnerami, tworząc wyjątkową kampanię.

Wspólnie z markami Calvin Klein Jeans (premiera 9 września), Puma (premiera 23 września) i Mango (premiera 21 października), których produkty zobaczymy w reklamach telewizyjnych oraz MAC Cosmetics, Vans i J. Crew, które wspierają działania digitalowe, z okazji swoich urodzin platforma modowa zaoferuje swoim klientom w całej Europie produkty z limitowanych kolekcji dostępnych wyłącznie w Zalando. Dodatkowo z okazji rocznicy platformy, ponad 100 marek zaprezentuje swoje limitowane i ekskluzywne propozycje stylizacji, które wiernie oddadzą styl Zalando.
 
10 lat temu we wspólnym mieszkaniu przy Torstrasse w Berlinie Robert Gentz i David Schneider urzeczywistnili swój odważny i ambitny pomysł, tworząc podwaliny sklepu Zalando. Internetowy sklep obuwniczy, w którym z początku sprzedawano wyłącznie japonki, z nowatorskiego start-upu przeobraził się w wiodącą europejską platformę online z odzieżą, obuwiem i akcesoriami. Obecnie Zalando to ponad 24 milionów klientów w 17 różnych krajach. Sukces firmy jest możliwy za sprawą przeszło 15 000 pracowników ponad 100 narodowości, z których 6000 pracuje w siedzibie głównej mieszczącej się w Berlinie.
 
W fazie powstawania Zalando głównym celem firmy była budowa jej struktur oraz popularyzowanie idei zakupów przez Internet. Sklep jako pierwszy wprowadził 100-dniowe prawo zwrotu, bezpłatną wysyłkę i bezpłatny zwrot. Zasady te stosowane są obecnie przez większość sklepów internetowych. Dość szybko Zalando wyrobiło sobie własną markę, wykraczającą poza granice e-handlu, i stało się największą europejską platformą internetową oferującym odzież, obuwie i akcesoria. Aby stworzyć jeszcze bardziej wyrazisty wizerunek wyznaczającego trendy lidera branży modowej, firma nawiązała wyjątkową współpracę w ramach kilku nowatorskich projektów, np. Topshop x Cara Delevingne (2015) czy Tommy Hilfiger x Gigi Hadid (2016), wraz z domem mody Marni stworzyła kolekcję limitowaną obuwia (2016), a ostatnio zaangażowała się w działania na rzecz świadomej mody, których efektem była kolekcja RE:CYCLE, stworzona dla Zalando przez duet Viktor&Rolf (2017).

Teraz – z okazji swoich 10. urodzin – Zalando łączy siły z kilkoma partnerami. Współpraca z markami polega na stworzeniu kolekcji specjalnych, które zobaczymy w spotach reklamowych nakręconych na tle scenografii w formie białego sześcianu, znanego z innych reklam Zalando. Tym razem zobaczymy w niej Kaię i Presleya Gerberów, którzy prezentować będą nową kolekcję Calvin Klein Jeans, zaprojektowaną przez dyrektora kreatywnego marki, Rafa Simonsa, specjalnie dla Zalando. Dwa tygodnie później w telewizji pojawią się spoty stworzone we współpracy z marką Puma, przedstawiając limitowaną edycję sneakersów Muse Satin, a także sportową kolekcję limitowaną stworzoną dla kobiet, której twarzą będzie Cara Delevingne. Następnie przyjdzie pora na Mango – cztery znane influencerki zaprezentują specjalną kolekcję Mango x Zalando. Z okazji 10. urodzin Zalando Diletta Bonaiuti (Włochy), Pernille Teisbaek (Dania),

Blanca Miro (Hiszpania) i Maja Wyh (Niemcy), czyli dziewczyny znane jako #mangogirls, wystąpią w zaprojektowanych przez siebie ubraniach. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnych będzie kampania digitalowa zrealizowana z udziałem takich marek jak MAC Cosmetics, Vans i J. Crew.

- Potrzeby naszych klientów i naszych marek zawsze znajdują się w centrum wszystkich działań podejmowanych przez Zalando, dlatego nasze 10. urodziny to doskonała okazja, aby przy udziale wyjątkowych partnerów przekazać im gorące podziękowania

- wyjaśnił David Schneider, współzałożyciel i członek zarządu Zalando.

Realizacja niezliczonych projektów, jakich podejmuje się Zalando w ostatnich latach, jest możliwa dzięki innowacyjnemu podejściu i poszukiwaniu nowych rozwiązań. W ten sposób firma stworzyła wyjątkową platformę modową, definiując na nowo standardy w dziedzinie zakupów online. Podjęcie współpracy z topowymi markami wpisuje się w strategię Zalando, których celem jest oferowanie klientom wszystkiego, czego mogą potrzebować, aby poprzez ubranie wyrażać swoją osobowość.

Tagi: E-commerce / Omnichanel Kampanie marketingowe Zalando David Schneider
Oceń artykuł:

Fot: Dan Jackson Źródło: Zalando

Zalando świętuje 10. urodziny we współpracy z globalnymi markami

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.