Zamów online w Empiku z dostawą do Żabki, a odbierzesz paczkę i słodki prezent

2020-11-26 | 17:23

„Przesyłki kurierskie” to najbardziej rozpoznawalna usługa w ofercie pakietu „Wygodnych Usług” dostępnych w Żabce. Aż 77% klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Jej popularność znacząco rośnie w okresie przedświątecznym – w grudniu ub.r. liczba odbieranych w Żabce paczek wzrosła aż o 60% w stosunku do listopada 2019 r. Dlatego w tym wyjątkowym okresie marka rozpoczęła współpracę z Empikiem, rozszerzając sieć punktów odbioru zamówień z Empik.com o swoje sklepy w całej Polsce. W ramach specjalnej oferty, na każdego, kto do 22 grudnia odbierze w Żabce zakupy z Empik.com, czeka słodka niespodzianka – czekolada Milka.

Jednocześnie Żabka usprawnia usługę odbioru paczek – nowa funkcjonalność w Żappka Post umożliwia ich bezpieczny, bezdotykowy odbiór przy użyciu kodu kreskowego.

Według Raportu Gemius Polska „E-commerce w Polsce 2020” w kraju jest już ponad 28 mln internautów, aż 73% z nich robiło zakupy przez internet. Decydujemy się na nie coraz chętniej, bo są wygodne i dają większe możliwości: wyboru, porównania cen, dostępności towaru. Zmieniają się jednak nasze preferencje co do odbioru przesyłek: zamiast zamawiać dostawę kurierem do domu lub pracy, wolimy maszyny paczkowe. Równie chętnie korzystamy z możliwości wygodnego odbioru przesyłek w znajdującym się najbliżej naszego domu sklepie .

– W 2019 roku Żabka obsłużyła ponad 12 mln przesyłek. To zainteresowanie rośnie z miesiąca na miesiąc – tylko w pierwszym kwartale br. zanotowaliśmy o  ponad 130% wzrost liczby obsługiwanych paczek rok do roku. Niewątpliwie jest to związane ze skalą działalności naszej sieci – ponad 6600 sklepami na terenie całej Polski – i aktywną współpracą, jaką prowadzimy ze sklepami internetowymi. Z naszych analiz wynika, że ponad 5 mln Polaków jest zainteresowanych odbiorem lub nadaniem przesyłki właśnie w Żabce. Klienci, ceniąc swój czas, doceniają wygodę i szybkość odbioru czy nadania paczki podczas codziennych zakupów. Dodatkowo zmianę przyzwyczajeń zakupowych wymusiła na nas wszystkich pandemia – aktualnie zakupy przez internet robimy częściej, nawet w kategoriach, które jeszcze do niedawna kupowaliśmy w sklepach stacjonarnych. W Żabce reagujemy na te trendy, dlatego poszukujemy i wdrażamy kolejne projekty, które jeszcze bardziej zwiększą zainteresowanie usługą wygodnego odbioru przesyłek w sklepach naszej sieci

– mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.

Przykładem jest nawiązana właśnie współpraca z Empikiem, w ramach której klienci mogą wybrać dowolny sklep Żabka jako punkt odbioru swoich zakupów z Empik.com. Przy zamówieniach powyżej 40 zł, dla członków bezpłatnego programu Empik Premium Free ta forma dostawy dostępna jest za darmo. Wszyscy, którzy zdecydują się skorzystać z nowej usługi między 25 listopada a 22 grudnia br., mogą liczyć na dodatkowy upominek – bon upoważniający do darmowego odbioru wybranej czekolady Milka.

– Niezwykle cieszymy się z nawiązania współpracy z siecią sklepów Żabka, która oznacza powiększenie listy punktów odbioru paczek zamówionych na Empik.com o ponad 6,6 tys. kolejnych miejsc w Polsce. To szczególnie ważne we wzmożonym okresie przedświątecznych zakupów. Od teraz klienci będą mogli zamówić do najbliższej Żabki, która często znajduje się kilka kroków od domu, m.in. prezenty świąteczne, książki, zabawki, kosmetyki, małe AGD, dekoracje domowe i tysiące innych produktów. A co ważne, przy zakupach powyżej 40 zł, dla członków programu Empik Premium Free ta forma dostawy jest bezpłatna

– mówi Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce Empiku.

Za dostarczenie złożonych na Empik.com zamówień do sklepów Żabka odpowiada Poczta Polska S.A.

– Klienci polubili Odbiór w PUNKCIE, z roku na rok rośnie udział tej formy dostawy. Teraz już 25% paczek naszych klientów jest odbieranych właśnie w jednym z naszych punktów, a przewidujemy, że w okresie przedświątecznym takich przesyłek może być nawet 30%. Współpraca z Empik.com i Żabką umożliwi naszym klientom korzystanie z wygodnej firmy odbioru internetowych zakupów

– mówi Artur Więckowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.

Jednocześnie Żabka wprowadza kolejne udogodnienie w aplikacji mobilnej żappka – możliwość odbioru przesyłki przy użyciu kodu kreskowego. To ten sam kod, który pokazują sprzedawcy klienci zbierający żappsy za zakupy lub korzystający z usługi Żappka Pay. Po jego zeskanowaniu, sprzedawca wyda nam naszą paczkę. Oznacza to, że nie będziemy już musieli podawać sprzedawcy numeru przesyłki ani kodu pin, uprawniającego do jej odbioru, co znacznie przyspieszy cały proces.

By skorzystać z nowej funkcjonalności Żappka Post należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej aktualny numer telefonu. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał na podany numer telefonu powiadomienia o wszystkich wysyłanych do sklepów sieci Żabka przesyłkach.

Żappka jest jedną z najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji mobilnych na polskim rynku – zgromadziła już ponad 3,5 mln użytkowników. Od końca maja 2019 r. aplikacja jest dostępna dla klientów i zyskuje coraz to nowe funkcjonalności. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę tworzoną z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody. Dzięki niej łatwo można także zlokalizować najbliższy sklep Żabka.

Tagi: Artur Więckowski Empik Poczta Polska Przemysław Tomaszewski Szymon Bujalski Żabka Polska
Oceń artykuł:

Źródło: Żabka

Zamów online w Empiku z dostawą do Żabki, a odbierzesz paczkę i słodki prezent

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.