Zmiany w Arkadach Wrocławskich przyciągają najemców

2019-03-21 | 11:00

W życiu każdego centrum handlowego przychodzi czas na zmiany. Dostosowując ofertę do aktualnych trendów i oczekiwań klientów, można wzmocnić pozycję rynkową i zainteresowanie powierzchnią komercyjną, czego przykładem są Arkady Wrocławskie.

Należące do LC Corp wrocławskie centrum handlowe proces rewitalizacji rozpoczęło w IV kwartale 2018 roku i konsekwentnie realizuje nową strategię rozwoju. Zakłada ona dynamiczną rozbudowę oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej i skierowanie jej w stronę rodzin. W Arkadach Wrocławskich organizowane są liczne wydarzenia dla dzieci, wpisujące się w trend edutainment, czyli naukę poprzez zabawę. Szerokiemu wachlarzowi eventów realizowanych w ramach nowej strategii, towarzyszą akcje prosprzedażowe. 16 marca br. zakończyła się loteria paragonowa Arkad Wrocławskich, w której można było wygrać wakacje dla całej rodziny oraz blisko 400 innych nagród o łącznej wartości 80 tys. zł. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem klientów. W ciągu 5 tygodni  wydano 19,6 tys. losów loteryjnych.

Remodeling

Do wyboru Arkad Wrocławskich zachęcić ma również szereg udogodnień, mających na celu ułatwienie klientom poruszanie się po centrum handlowym. Niedawno zakończył się remont parkingu. Ściany, słupy i miejsca parkingowe zostały pomalowane i zyskały nowy, świeży wygląd, a na każdym piętrze powstały czytelnie oznaczone, szerokie miejsca dla rodzin z dziećmi. Wprowadzono też dobrze widoczne znaki kierunkowe na jezdni. W najbliższym czasie zainstalowane zostaną również nowe oznakowania magazynów i kas oraz nowe nośniki kierunkowe, a obecnie trwa malowanie i modernizacja wnętrz obiektu.

Otwarte na rodziny

Za tym wszystkim idą zintegrowane działania w obszarze marketingu i komunikacji centrum. Wprowadzona została nowa linia kreatywna, nawiązująca do dziecięcych kolorowanek i towarzyszący jej claim: „otwarte na rodziny”. Arkady Wrocławskie prowadzą też intensywną kampanię we wrocławskich mediach, obejmującą zarówno outdoor, jak i radio, prasę oraz portale internetowe. Działania wspierające ofertę najemców prowadzone są również w mediach społecznościowych – Facebook, Instragram oraz YouTube. Na tym ostatnim od lutego emitowany jest autorski wideoblog „Oooch Arkady”.

Dynamiczna rekomercjalizacja

Wprowadzane zmiany znajdują odzwierciedlenie w procesie komercjalizacji. W ciągu ostatnich miesięcy Arkady Wrocławskie sfinalizowały kilkanaście nowych umów, a zainteresowanie powierzchnią handlową wciąż rośnie. Zlokalizowane w samym sercu miasta centrum handlowe stale wzmacnia ugruntowaną już pozycję na rynku i aspiruje do tego, aby stać się pierwszym wyborem rodzin z dziećmi na wrocławskiej mapie handlowej.

Wrocław ma ogromny potencjał. Miasto każdego roku przyciąga 5 mln turystów i może pochwalić się najlepiej sprzedawanymi atrakcjami w Polsce, na czele z Afrykarium, które rocznie odwiedza 1,7 mln osób. To również wielka szansa dla centrów handlowych, pod warunkiem, że dostosują swoją ofertę do potrzeb klientów, którzy coraz częściej również od tego typu obiektów oczekują wartościowej rozrywki i ciekawych wydarzeń edukacyjnych. Nie bez powodu w nowej strategii rozwoju Arkad Wrocławskich położyliśmy szczególny nacisk na szeroko pojęty edutainment i udogodnienia dla rodzin

– mówi Dariusz Rudziński Dyrektor Zarządzający Obiektami Komercyjnymi LC Corp.

Tagi: Arkady Wrocławskie Dariusz Rudziński
Oceń artykuł:

Źródło: Arkady Wrocławskie

zobacz więcej informacji o: Arkady Wrocławskie

Zobacz także

Zmiany w Arkadach Wrocławskich przyciągają najemców

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.