W Centrum Handlowym Blue City otwarto salon Tally Weijl po zmianie lokalizacji. Przeprowadzka sklepu oznacza powiększenie powierzchni najmu. Po Tally Weijl lokal przejęła marka Tezenis.
Tally Weijl, to międzynarodowa marka modowa dla młodych i pewnych siebie kobiet. Jej salon z nową aranżacją powierzchni handlowej wita teraz klientów w Blue City na poziomie 0, w okolicy takich sklepów jak Bershka, Pull&Bear. Przeprowadzka oznacza wzrost powierzchni najmu do 128 mkw., co przekłada się na większą dostępność oferty produktowej marki dla klientów odwiedzających centrum. Relokacja Tally Weijl w Blue City związana jest z nową strategią spółki, w ramach której zamierza otwierać nowe sklepy, modernizować istniejące i zamykać nierentowne placówki.
Dotychczasowe miejsce Tally Weijl na poziomie 0 (obok salony Douglas i W.Kruk) zajmie Tezenis, włoska marka z portfolio Calzedonia Group, która oferuje kolekcje bielizny i odzieży dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci.
Relokacja Tally Weijl oraz wprowadzenie nowego najemcy wpisuje się w proces świadomego kształtowania tenant mixu w Blue City, oraz naszej gotowości do współpracy z najemcami. Tally Weijl znajduje się obecnie w naszym centrum wśród innych marek modowych, skierowanych głównie do ludzi młodych. Wprowadzenie marki Tezenis do Blue City, to również ukłon w stronę klientów z pokolenia Millenialsów
– mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.
Wcześniej w maju br. nowy salon w Blue City otworzył sportowy Sizeer.