Sklepy Wrangler Lee, KFC i Telakces przedłużają na kolejne lata umowy najmu z Galerią Malta. W ubiegłym roku do poznańskiego centrum dołączyło jedenastu nowych najemców.
- Międzynarodowe marki, dobrze rozpoznawalne w Polsce, doceniają mocną pozycję i potencjał Galerii Malta na poznańskim rynku centrów handlowych. Pracujemy nad rozwojem portfolio najemców, zarówno z segmentu modowego, jak również oferty gastronomiczno – rozrywkowej
- mówi Ewa Spychalska, dyrektor centrum.
Wrangler Lee zajmuje powierzchnię 140 m². Jest topową amerykańską marką jeansową, mocno zakorzenioną w silnym dziedzictwie odzieży roboczej, od lat znaną z dostarczania licznych innowacji do świata modnych ubrań casualowych. Marka oferuje dżinsy, kurtki, koszule, swetry i setki akcesoriów związanych z tym stylem.
KFC wykorzystuje w Galerii Malta powierzchnię 84 mkw. To jedna z największych sieci restauracji, w której od lat przygotowuje się kurczaka według sprawdzonej, sekretnej receptury. KFC uzupełnia swoje menu kanapkami, takimi jak Zinger czy Twister, napojami i deserami. KFC w Galerii Malta to jedna ze 170 restauracji tej marki w Polsce.
Telakces.com na powierzchni 20 m² oferuje telefony komórkowe i bogaty zestaw akcesoriów. Marka ta ma ponad 40 placówek w dużych miastach. Najwięcej w Warszawie, Poznaniu i Krakowie.
Galeria Malta to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych w zachodniej Polsce. Obiektem zarządza firma NEINVER, prowadząca w Polsce również sieć centrów outlet FACTORY oraz parki handlowe Futura.
W portfolio Galerii Malta znajdują się salony niemal wszystkich branż: z ubraniami (m.in. H&M, Reserved, TK Maxx, KappAhl, Diverse, czy Bytom) obuwiem (m.in. Gino Rossi, Kazar, Ecco), kosmetykami (m.in. Douglas, Sephora), biżuterią i akcesoriami (Apart, Yes, Swarovski, Jubitom, Briju, Pandora) czy artykułami wyposażenia wnętrz (Home&You, à Tab, Duka, Sleep Planet, Home&Cook czy H&M Home) z segmentu mid mass - market.
Silną reprezentację Galerii Malta stanowią również marki premium, jak Guess, Tommy Hilfiger, Lacoste, Marc O’Polo, Barbour czy Henri Lloyd. Ofertę dopełniają liczne punkty usługowe, strefa restauracyjna z atrakcyjnym widokiem na Jezioro Maltańskie oraz market spożywczy „Piotr i Paweł”. Galeria Malta to także solidna oferta sportowo-rozrywkowa: klub fitness, największy w Poznaniu klub Malta Squash, Szkoła Akrobatyki „Z głową w chmurach” oraz dziesięciosalowe Multikino z jedynymi w Poznaniu salami VIP.