Zobacz wywiady z ekspertami sektora RETAIL w majowym wydaniu Magazynu Galerie Handlowe

2018-05-11 | 10:20

W najnowszym, majowym wydaniu magazynu GALERIE HANDLOWE polecamy wywiady z kolejnymi ekspertami sektora RETAIL, w tym rozmowę numeru z Bożeną Gierszewską-Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce, która opowiada o ewolucji rynku centrów outletowych oraz wyjaśnia dlaczego kobiety doskonale sprawdzają się w zarządzaniu obiektami komercyjnymi.

Centra wyprzedażowe są odporne na wyścig

Neinver otworzył pierwszy outlet na polskim rynku w 2002 roku. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii i mimo upływu ponad 15 lat Factory to wciąż największa i najbardziej rozpoznawalna sieć centrów wyprzedażowych w kraju. W osiągnięciu sukcesu kluczowe jest zrozumienie motywacji Klientów outletowych do złożenia wizyty w centrum – chęć dokonania zakupów towarów markowych po obniżonych cenach, a nie tylko spędzenie wolnego popołudnia. Oczywiście nie znaczy to, że nie należy zadbać również o tę dodatkową sferę. O ewolucji – nie tylko branży retail, ale również rynku centrów outletowych – rozmawiamy z Bożeną Gierszewską-Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce oraz Asset Management Director na Europę Centralną.


 

Profesjonalny sprzedawca dóbr kultury dostępnych dla każdego

Księgarnie z szeroką ofertą dla dzieci – uzupełnioną o troskliwie dobrany asortyment papierniczy, gadżetowy i upominkowy – oraz koncept kawiarniany przeznaczony dla wszystkich miłośników książek, którzy w kameralnej przestrzeni przy filiżance kawy chcą zapoznać się z interesującymi pozycjami już dziś wyróżnia księgarnie Świat Książki na rynku. Z kolei plany związane z rozwojem e-commerce oraz stacjonarnych punktów sprzedaży mogą jedynie umocnić ugruntowaną już pozycję marki. O nowoczesnych technologiach, konkurencji oraz ulubionych książkach rozmawiamy z Januszem Arsłanowowem, Dyrektorem Zarządzającym siecią Księgarni Świat Książki.


 

Kebab stał się daniem niezwykle popularnym

Polacy kochają kebab. Przede wszystkim dlatego że – jak zauważa większość amatorów tej potrawy – zawiera solidną porcję mięsa za stosunkowo małe pieniądze. Poza tym jest to jeden z najzdrowszych fast foodów – znajdziemy w nim dużo warzyw i niesmażone mięso drobiowe, a Polacy coraz częściej wybierają wersję zawiniętą w cienki placek. Według licznych źródeł najlepszy kebab zjemy w Berlinie, gdzie prym wiodą Mustafa, Imren i Tadim. Karol Kostyrka, manager ds. rozwoju Berlin Döner Kebap w Polsce próbował tych kebabów osobiście.


 

Każdy nowy klient to kolejny etap rozwoju

Posiadają wachlarz kompetencji, którymi można obdzielić kilka agencji. Tworzą zespół przyjaciół i profesjonalistów o podobnej historii zawodowej, doświadczeniu w realizacji dużych przedsięwzięć i kreatywnym podejściu do realizacji zadań. Dlatego występując z propozycją marketingowej obsługi, oferują profesjonalny team strategiczny, różnorodność pomysłów, speców od event marketingu, social mediów czy PR. O skuteczności działań agencji reklamowej, przyszłości rynku i marketingu centrów handlowych rozmawiamy z Witoldem Bacią, szefem Działu Strategii i Dyrektorem Zarządzającym RedComm.


 

Moją ambicją jest walka o pozycję lidera

We Wrocławiu sklep internetowy eobuwie.pl właśnie otworz nył pierwszy koncept nowego salonu obuwniczego, jakiego jeszcze w Polsce nie było. Nie ma w nim półek z pudełkami butów ani tradycyjnych wystawek i sklepowych witryn. Są za to potężne ekrany z promocjami i blisko 50 stanowisk z tabletami, a także olbrzymi magazyn z ponad stu tysiącami par butów. Jak to możliwe, że wybrany przez Klienta produkt jest dostarczany w mniej niż 180 sekund? O szczegółach konceptu rozmawiamy z Marcinem Grzymkowskim, prezesem eobuwie.pl.


 

Polacy lubią adrenalinę

Lubimy dawać prezenty. Poprzeczkę stawiamy sobie jednak coraz wyżej, bo już nie tylko chcemy wywołać uśmiech na twarzy obdarowywanego, ale zależy nam na niezwykłych prezentach, które pozostaną na długo w pamięci. Coraz częściej szukamy oryginalnych pomysłów na świąteczny upominek, prezent z okazji rocznicy ślubu, wieczoru panieńskiego lub – po prostu – gdy chcemy komuś podziękować. Naprzeciw naszym oczekiwaniom wychodzi nowa moda, jaka przyszła do Polski z Zachodu – podarowanie bliskiej osobie prezentu w formie przeżycia. O rynku zbudowanym na emocjach i niecodziennych doświadczeniach rozmawiamy z Wojciechem Stefańczykiem, Country Managerem Super Prezentów.


 

Zobacz więcej informacji o miesięczniku

 

Tagi: Neinver Bożena Gierszewska-Mroziewicz Wojciech Stefańczyk Super Prezenty Marcin Grzymkowski eobuwie.pl Witold Bacia RedComm Berlin Döner Kebap Karol Kostyrka Janusz Arsłanowow Świat Książki Magazyn Galerie Handlowe
Oceń artykuł:

Zobacz także

Zobacz wywiady z ekspertami sektora RETAIL w majowym wydaniu Magazynu Galerie Handlowe

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.