"Żywcem nas nie weźmiecie" nowa kampania sieci sklepów Piotr i Paweł

2018-12-18 | 11:17

To hasło sieci Piotr i Paweł, która startuje z kampanią rezygnacji ze sprzedaży żywego karpia we własnych sklepach. Jest to również nawiązanie do akcji „Jeszcze żywy Karp” prowadzonej przez znaną organizację ekologiczną „Klub Gaja”. Poznańska sieć sklepów podjęła współpracę z klubem w celu uświadamiania swoich klientów co do tego, że poprzez swoje decyzje zakupowe mają realny wpływ na ograniczenie cierpienia zwierząt i ich bardziej humanitarne traktowanie.

Piotr i Paweł jest polską siecią sklepów, tym ważniejsze jest dla nas podkreślenie, że spożywanie karpia w okresie świątecznym to niezwykle ważna tradycja w większości polskich domów, co doskonale rozumiemy. Do uśmiercenia karpi można jednak podejść w bardziej humanitarny sposób, dlatego nie będziemy prowadzili sprzedaży żywej ryby w sklepach własnych sieci. Chcemy przy pomocy lekkiej i śpiewającej reklamy zwrócić uwagę naszych klientów na ten fakt

– mówi Aleksander Rosa, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł.

Piotr i Paweł to kolejna sieć handlowa w Polsce, która zdecydowała się na taki krok.

Zmiana społeczna to długofalowy proces. Po wielu latach kampanii Klubu Gaja: nagłaśniania problemu, budowania poparcia społecznego i doprowadzenia do zmiany prawa, coraz więcej sklepów rezygnuje z takiej formy sprzedaży. Klientom oferują karpia z lodu czy w płatach. To już trend

– podkreśla Jacek Brożek, założyciel i prezes Klubu Gaja.

Okres przedświąteczny, czyli zwiększona sprzedaż i obecność klientów w sklepach to doskonała okazja do intensywniejszej komunikacji z konsumentem nie tylko przez pryzmat zachęcania go do kupowania. Sieć Piotr i Paweł ruszyła równolegle ze świąteczną kampanią „Więcej emocji – sensacyjnie rodzinne święta”, w ramach której klienci, którzy zrobią zakupy za ponad 150 pln otrzymują jeden z 3 najnowszych filmów z Jamesem Bondem. Akcja rusza 18 grudnia w ponad 70 sklepach sieci. Styczeń dla Piotra i Pawła to nowy program lojalnościowy dla klientów i dalsze etapy programu restrukturyzacji, w ramach której grupa Piotr i Paweł wychodzi na prostą.

Tagi: Piotr i Paweł Jacek Brożek Aleksander Rosa
Oceń artykuł:

Źródło: Piotr i Paweł

"Żywcem nas nie weźmiecie" nowa kampania sieci sklepów Piotr i Paweł

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.