Piękne krajobrazy i atrakcyjne ceny to główne powody podróży do Europy Środkowo-Wschodniej
Ogólna opinia na temat podróży do Europy Środkowo-Wschodniej potwierdza, że Polacy polecają takie wyjazdy ze względu na piękne krajobrazy i atrakcyjne ceny.
Decyzja odnośnie miejsca wypoczynku w Europie Środkowo-Wschodniej jest podyktowana przede wszystkim ceną i dobrą opinią wśród znajomych (wybrane jako ważne odpowiednio przez 82% i 77%). Inne ważne czynniki to dobre opinie w Internecie (wybrane jako ważne przez 76% turystów), spokój (74%) oraz opcje wyboru płatności (57%).
Jedną z najlepszych rzeczy w Europie Środkowo-Wschodniej jest unikalna i tętniąca życiem atmosfera. Niezależnie od tego czego szukasz, w ciągu kilku godzin jazdy od domu, z łatwością możesz zobaczyć piękne wyspy w Grecji, pojeździć rowerem dookoła Balatonu, pospacerować wąskimi uliczkami starej Pragi lub zachwycać się zapierającymi dech w piersiach krajobrazami w Tatr. „To co ułatwia podróżowanie i daje turystom poczucie spokoju jest możliwość szybkich i wygodnych płatności za hotel, lot czy bilety do muzeum. W takiej sytuacji, bardzo wygodnym rozwiązaniem może być uruchomienie płatności przez PayPal One Touch, który zapamiętuje dane do logowania i w ten sposób umożliwia podróżnym płatności za pomocą jednego kliknięcia, również na urządzeniach mobilnych. Dzięki tej usłudze, zamiast tracić czas na wypełnianie formularzy płatniczych dla każdej transakcji, turyści mogą cieszyć się wyjazdem.
– podsumowuje Matt Komorowski, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Północnej i Środkowej.
Polacy podróżują po regionie samochodem i wybierają płatności online
Internet staje się jednym z głównych kanałów informacji dla turystów. Co prawda, 58% Polaków rozpoczyna przygotowanie do podróży sprawdzając opinie znajomych, ale 55% równocześnie weryfikuje te informacje za pomocą wyszukiwarek internetowych. 27% polskich podróżnych wykorzystuje w celu znalezienia informacji o zakwaterowaniu, atrakcjach, kulinariach czy sprawach administracyjnych również media społecznościowe. Tylko 32% badanych polega na informacjach znalezionych offline.