Adrian Zawadzki: Okres wakacyjny w Magnolia Park to czas intensywnych działań na wielu polach

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-07-18 | 09:00
Wakacje to dla jednych czas odpoczynku i błogiego lenistwa, a dla drugich - ciężkiej pracy. Ponadto jest to okres, w którym wiele galerii handlowych przedstawia specjalną ofertę handlowo - rozrywkową. O wakacyjnej organizacji pracy w centrum handlowym i letnich atrakcjach dla klientów opowiada Adrian Zawadzki, Dyrektor Magnolia Park.

Okres wakacyjny w Magnolia Park, to czas intensywnych działań na wielu polach - obejmujących planowanie budżetów i aktywności do końca roku, modernizację obiektu, w tym rozbudowę Centrum Handlowego o Castoramę i H&M, otwarcia nowych sklepów (ostatnio Centro), jak również szereg atrakcji przygotowywanych specjalnie dla naszych Klientów. Zaplanowaliśmy i realizujemy letnie akcje promocyjne oparte na koncepcie zmysłów. Chcemy, by każda wizyta u nas była wielowymiarowym, zmysłowym doświadczeniem i dlatego już tego lata można było u nas zobaczyć taneczny flash mob, poczuć smak truskawek w trakcie Truskawkobrania czy ogrzać się w słońcu podczas akcji rozpoczynającej sezon letni w Magnolia Park. Już wkrótce Magnolia rozkwitnie znowu, 30 lipca podczas jednodniowej akcji promocyjnej nawiązującej do pięknie kwitnących o tej porze roku słoneczników. Bardzo ważnym dla nas momentem będzie kolejna edycja koncertu charytatywnego podczas którego spełniamy marzenia ciężko chorych dzieci.
Spodziewać się można również naszej intensywnej obecności w eterze – razem z radiem Eska przygotowujemy kolejną edycję niezwykle popularnego wśród wrocławian konkursu „Eskalacja Nagród”. Jesteśmy również partnerem akcji Eska Summer City Patrol i pomagamy wrocławianom znaleźć dobry sposób na spędzenie wakacji w mieście – oczywiście według nas najprzyjemniej jest w Magnolia Park i okolicach. 3 wielkie fontanny, park, leżaki, kawiarnie, bary oraz łąka, na której można rozłożyć koc i odetchnąć, czy wreszcie ogródki restauracyjne zachęcają do zatrzymania się i letniego relaksu. Dla dzieci dużych i małych postawiliśmy trampolinę.
Chcemy, żeby Magnolia Park była nie tylko centrum handlowym doskonałym na zakupy, ale także miejscem, w którym można spędzić czas ze znajomymi. Bogata oferta restauracji oraz punktów usługowych, przyjazna klimatyzowana przestrzeń galerii czy właśnie promenada z fontanną i amfiteatrem, sprawiają, że Magnolia Park doskonale sprawdza się jako miejsce aktywnego wypoczynku, jak i spokojnego relaksu w pogodę i niepogodę. Klienci przychodzą do nas ze znajomymi bo mogą rozsiąść się wygodnie na ławkach, napić owocowego koktajlu a nawet zagrać w karty czy w badmintona. Ponadto do ich dyspozycji są kino 3D i 5D oraz ścianka wspinaczkowa.
2 lipca odbyło się powitanie lata z Magnolia Park - jest to nasz pomysł na gorące wakacje w mieście. Tego dnia chcieliśmy zaskoczyć nie tylko swoich Klientów, ale także mieszkańców Wrocławia i turystów. Trzydzieści pięknych dziewczyn, w letnich strojach zachęcało do poszukiwania wyjątkowych atrakcji właśnie w Magnolia Park. Ta akcja zainaugurowała nasz sezon letni i przypomniała wszystkim, że przed głównym wejściem do galerii znajduje się Piazza, największa we Wrocławiu promenada, na której z przyjaciółmi, z rodziną, bądź samemu można znaleźć schronienie przed miejskim zgiełkiem i skwarem. Można tam spotkać lokalnych artystów – muzyków czy żonglerów, a nawet grupy ćwiczące Tai-chi. Tego lata promenada  Magnolii Park będzie również miejscem takich wydarzeń artystycznych jak koncert charytatywny „Gramy z Fantazją”. Na koniec sierpnia planujemy również, koncert który przypomni najsłynniejsze standardy jazzowe i szlagiery amerykańskich musicali. Wszystkich spragnionych lata i chwili relaksu w centrum miasta zapraszamy także do Magnolia Park – na kawę, na kolację, na zakupy, do kina, a nawet wygodny leżak plażowy!
Niedawno wprowadziliśmy nową strategię rozwoju, której celem jest budowanie i utrwalanie wizerunku Magnolii Park jako miejsca modnego, nowoczesnego i pełnego inspiracji. Istotnymi elementami tej strategii są: ścisła współpraca z najemcami oraz zintegrowane działania marketingowe skierowane głównie do ambitnych, świadomych i niezależnych kobiet. Nasze podejście zakłada zintegrowane działania w obszarze zarządzania, marketingu i komunikacji. Strategia w obszarze komunikacji z najemcami to selektywna współpraca ze sklepami i wykorzystanie potencjału poszczególnych branż i siły marek obecnych w centrum. Punktem wyjścia jest pełne wykorzystanie wiedzy oraz doświadczeń sieci handlowych i zarządcy obiektu. Należy pamiętać, że Metro Group Asset Management zarządza kilkunastoma centrami w Polsce. Takie podejście umożliwia wypracowanie optymalnych rozwiązań. Oczywiście wykorzystujemy szeroko media elektroniczne, portale społecznościowe, prasę i radio. Outdooru używamy głównie do naszych kampanii wizerunkowych. Nasza strategia zakłada angażowanie się również w wartościowe społecznie inicjatywy oraz wspieranie społeczności lokalnych. Jednym z atutów, które możemy zaoferować naszym partnerom jest również to, że centrum jest swoistego rodzaju medium, ponieważ codziennie odwiedza nas kilkadziesiąt tysięcy osób. Jak wynika z badań, organizowane przez nas akcje cieszą się uznaniem i popularnością wśród naszych Klientów. Niezależnie od rodzaju akcji i wykorzystywanych nośników, w dniach kiedy są one organizowane odnotowujemy wzrosty frekwencji, co potwierdzają wyniki naszych badań.
Ponadto przyjęta przez nas filozofia zobowiązuje. Magnolia Park to świat zmysłów naszych Klientek - dbamy więc o to, by każda wizyta u nas była wielowymiarowym, zmysłowym doświadczeniem. W zasięgu wzroku mamy 230 najpopularniejszych marek, z głośników sączy się ciepła i przyjemna muzyka w stylu „chill-out”, ponad 30 kawiarni i restauracji kusi zapachami i smakami potraw z wszystkich kontynentów, nawet nasze kina mają w stałym repertuarze seanse trójwymiarowe i… pięciowymiarowe! Lubimy więc zaskakiwać. Ale szanujemy również przywiązanie Klientów do naszych akcji cyklicznych, jak wspomniany koncert charytatywny - autorskie przedsięwzięcie organizowane przez zarządcę Magnolia Park, Metro Group Asset Management, czyli coroczne przedsięwzięcie na rzecz Fundacji Dziecięca Fantazja spełniającej marzenia ciężko chorych dzieci. Raz w roku największe gwiazdy polskiej estrady występują na scenach budowanych przy kilkunastu zarządzanych przez Metro Group Asset Management centrach. W tym roku to już 4-ta edycja tej akcji.  Jak już wspomniałem, na koniec wakacji szykujemy kolejną niespodziankę… wielki koncert big bandowy, czyli swingująco-jazzowe pożegnanie lata. Szczegółów na razie nie ujawnimy, bo nie byłoby niespodzianki. Na razie cieszymy się latem, bawimy na Piazzy w Magnolia Park, a już wkrótce nasze centrum stanie się najsłoneczniejszym miejscem we Wrocławiu, podczas kolejnej letniej akcji promocyjnej.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Adrian Zawadzki: Okres wakacyjny w Magnolia Park to czas intensywnych działań na wielu polach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.