Już dzisiaj, 12 września, odbędzie się otwarcie kolejnej Dekady. Tym razem nowe centrum zagości w Krakowie. Dekada Kraków będzie obiektem typu convenience, w którym zakupy można zrobić szybko i wygodnie. Z okazji otwarcia przedstawiciele centrum przygotowali specjalne atrakcje dla klientów. O sposobie promowania i oczekiwaniach związanych z rozpoczęciem działalności centrum opowiada Aleksander Walczak, prezes Dekady Realty.
Krakowski rynek nowoczesnych powierzchni handlowych bardzo się rozwinął w ostatnich kilkunastu latach. Deweloperzy budowali coraz większe galerie i wzbogacali je o nowe funkcje – rozrywkę, kulturę, gastronomię. Dzisiejsze galerie są tak duże, że zrobienie tam szybkich zakupów jest po prostu niemożliwe. Dekada Kraków jest inna. To obiekt typu convenience, w którym można zrobić zakupy szybko i wygodnie, po drodze z pracy albo ze szkoły. Dodatkowym udogodnieniem dla klientów jest format galerii, jakim jest strip-mall. To jednopoziomowy obiekt podzielony na moduły, z wejściami bezpośrednio z parkingu. Takie rozwiązanie sprawia, że klienci robiąc zakupy mogą podjechać bezpośrednio pod drzwi sklepu, co dodatkowo oszczędza ich czas. A kupić będą tam mogli wszystkie najpotrzebniejsze produkty.
Obiekty typu convenience zlokalizowane są zawsze blisko domu - w centrach małych miast albo na dużych osiedlach. W bezpośrednim zasięgu działania Dekady Kraków znajduje się 210 tysięcy mieszkańców, spośród których duża część to mieszkańcy osiedla Kurdwanów. To oni są główną grupą docelową, dla której powstał obiekt. Liczymy, że okoliczni mieszkańcy z chęcią zapoznają się z ofertą nowopowstałej galerii.
Dekada Kraków jest obiektem skierowanym do konkretnej grupy docelowej, dlatego zorganizowana przez nas kampania reklamowa była zorientowana na mieszkańców pobliskiego osiedla i dzielnic. W tym celu wykorzystaliśmy reklamę na nośnikach mobilnych i w poruszających się po okolicy tramwajach. Klientów, którzy nie korzystają ze środków komunikacji miejskiej, o otwarciu galerii powiadomiliśmy za pomocą lokalnego radia.
Z okazji otwarcia Centrum Handlowego Dekada w Krakowie, dla naszych klientów przygotowaliśmy bogaty blok rozrywkowy. Klienci, którzy odwiedzą nas w dniu otwarcia będą mieli okazję wziąć udział w konkursie wiedzy „Wygrywaj z Dekadą”, w którym do wygrania będzie sprzęt AGD oraz TV 42’’. Dodatkową atrakcją będą pokazy artystyczne, m.in. pokazy taneczne i sportowe.
Galeria została skomercjalizowana w blisko 90%. Wśród najemców znajdą się m.in. delikatesy Alma, drogeria Rossmann, Pepco, Apteka Centrum Zdrowia, salonik prasowy Presso i Pralnia Laguna. Prowadzimy rozmowy na temat wynajmu ostatnich lokali na punkty handlowe i usługowe dopełniające pożądany przez nas mix najemców.