Andrzej Dramski, Greenpoint: Istotą sukcesu jest przede wszystkim trzymanie standardów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-05-11 | 08:00
Firma Greenpoint, jak wiele innych sieci, zdecydowała się na otwarcie swoich salonów w systemie franczyzowym. Dlaczego marka podjęła taką decyzję, czy w branży odzieży damskiej istnieje sezonowość sprzedaży i czy w związku z tym można określić najbardziej właściwy czas dla rozpoczęcia działalności franczyzobiorcy? Na te pytania odpowiada Andrzej Dramski, dyrektor zarządzający Greenpoint.

Pierwsze sklepy franczyzowe Greenpoint otworzył w 2005 roku. Głównym powodem, dla którego zdecydowaliśmy się na otwarcie pierwszych sklepów franczyzowych było wzmocnienie naszej pozycji na rynku poprzez szybszy i bardziej sprawny rozwój sieci.
W branży odzieżowej z pewnością możemy mówić o sezonowości. W ciągu roku marka Greenpoint dwukrotnie wprowadza nowe kolekcje (wiosna/lato oraz jesień/zima). Z pewnością najlepszą porą na przystąpienie do systemu są właśnie wejścia nowych kolekcji. Najlepszym okresem do rozpoczęcia działalności są w związku z tym miesiące: marzec, kwiecień, wrzesień i październik.
Fandango poszukuje nowych partnerów franczyzowych i lokalizacji w miastach od 40 tys. mieszkańców. Sklep powinien zajmować powierzchnię od 70 do 100 mkw. i znajdować się w centrum handlowym albo przy głównej ulicy handlowej. Wybór lokalizacji jest po stronie franczyzobiorcy, oczywiście przy wyborze lokalizacji przyszły franczyzobiorca może liczyć na pełną pomoc i  ocenę  ze strony naszej firmy.
Franczyzobiorcy ze strony fandango otrzymują pomoc i wsparcie od wyboru lokalizacji poprzez projektowanie i wyposażenie sklepu. W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje szkolenia z zasad obsługi klienta i visual merchandisingu. Sklepy franczyzowe biorą udział we wszystkich akcjach marketingowych naszej marki.
Jednym z zagrożeń jakie wynikają ze współpracy z franczyzobiorcami jest niedostosowanie się do wytyczonych standardów marki. Istotą sukcesu jest przede wszystkim trzymanie standardów wyznaczonych przez firmę, utrzymanie dobrego wizerunku marki oraz determinacja franczyzobiorcy.
Tagi:
Oceń artykuł:

Andrzej Dramski, Greenpoint: Istotą sukcesu jest przede wszystkim trzymanie standardów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.