Anna Baj, Delsey Paris: Nasze działania skupiają się wokół budowania rozpoznawalności marki

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-07-31 | 08:00

Innowacja i luksus to słowa opisujące francuską markę Delsey Paris. Jako pierwsza na świecie wprowadziła m.in. twarde walizki, walizki na kółkach czy system zabezpieczenia suwaków. Marka od lat kojarząca się z eleganckim podróżowaniem, dostępna jest już także w Polsce. O szczegółach swojej działalności opowiedziała Anna Baj, wyłączny dystrybutor marki Delsey Paris na Polskę.

Firma Delsey Paris została założona w 1946 roku. Marka znana jest na całym świecie jako oferująca najwyższej klasy walizki, torby i akcesoria bagażowe. Jak wygląda rozpoznawalność tej prawie 70-letniej, doświadczonej marki w naszym kraju?

Marka Delsey Paris przez ostatnie lata była dostępna w Polsce tylko w kilku sklepach multibrandowych. Nie było jednak prowadzonych działań, które budowałyby rozpoznawalność marki na rynku. Nie oznacza to jednak, że nie ma na polskim rynku klientów, którzy nie znają produktów Delsey Paris. W głównej mierze, źródłem ich wiedzy są podróże do krajów, w których Delsey Paris ma już ukształtowaną pozycję. To właśnie przede mną stoi wyzwanie zbudowania rozpoznawalności marki na naszym rynku.

W październiku tego roku został otwarty drugi salon Delsey Paris w Polsce, obydwa znajdują się w Warszawie. Skąd taka decyzja?

Warszawa jest właśnie jednym z miast, które skupiają największą grupę docelową marki Delsey Paris. Można zaobserwować tutaj dużą liczbę podróżujących, zarówno w sprawach zawodowych, jak i prywatnych. Lotnisko Chopina w 2013 roku obsłużyło prawie 11 mln pasażerów, co stanowi 43% wszystkich podróżujących w Polsce. A zapotrzebowanie na torby i akcesoria podróżne jest w wprost proporcjonalne do ilości podróżujących.

Jak podsumowuje Pani dotychczasowy okres działalności na polskim rynku?

Cieszy nas to, że klienci doceniają nasze produkty, szczegóły wykonania i zastosowane w nich innowacyjne rozwiązania. Miłym zaskoczeniem było to, że klienci po zakupie jednego produktu w krótkim czasie wracają po inne, suplementarne produkty, nie tylko dla siebie, ale także dla bliskich. Dodatkowo zaobserwowaliśmy, że klienci zazwyczaj sięgają przy jednym zakupie po więcej niż jeden produkt.

A co w szczególności polscy klienci doceniają w marce Delsey Paris?

Klienci coraz częściej doceniają nie tylko jakość produktów marki Delsey Paris, ale także ich francuski styl oraz nowatorskie rozwiązania dostępne tylko u nas. Poziom zainteresowania pokazuje, że podejście Polaków do podróżowania się zmienia. Chcą podróżować szybko i wygodnie, a także otaczać się rzeczami, które w pewien sposób odzwierciedlają ich charakter.

Jak zatem marka Delsey Paris przyjęła się w Polsce?

Obserwując nasz rynek jestem optymistycznie nastawiona na wprowadzenie marki Delsey Paris do Polski. Tutaj rynek dóbr luksusowych ocenia się pozytywnie - od 2009 roku odnotowuje się wzrost obecności zagranicznych marek. W kolejnych latach spodziewany jest dalszy rozwój tego segmentu – zgodnie z prognozami (KPMG) do 2016 roku jego wartość wzrośnie do 12,9 mld zło (o 20%). Z pewnością Polacy mają inne oczekiwania niż np. Francuzi, ale tak jak wspomniałam wcześniej, planujemy takie działania marketingowe, które odpowiedzą na oczekiwania polskich konsumentów.

Sieć sprzedaży marki obejmuje obecnie 110 krajów na pięciu kontynentach, w tym także Polskę. Jakie są dalsze plany rozwoju sieci w naszym kraju?

Planuję podtrzymać dynamiczny rozwój sieci otwierając sklepy w takich miastach jak Katowice, Wrocław, Poznań czy Trójmiasto. Ma również powstać jeszcze jeden salon w Warszawie. Jednocześnie rozwijam inne kanały dystrybucji. Należy do nich sprzedaż do sklepów multibrandowych. Dostępna jest także sprzedaż online..

A zaskoczą czymś Państwo klientów w najbliższym czasie?

Najnowszym krokiem, jest wprowadzenie na polski rynek nowego brandu Parisi produkującego wysokiej jakości rękawiczki skórzane. Jest to celowe działanie, jako uzupełnienie asortymentu Delsey Paris w Polsce.

Oceń artykuł:

Anna Baj, Delsey Paris: Nasze działania skupiają się wokół budowania rozpoznawalności marki

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.