Anna Dziubek, By Dziubeka: Stoiska w małych centrach też mogą przynosić satysfakcjonujące przychody

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-03-12 | 08:00
Biżuteria modowa zdobywa coraz większą popularność wśród Polek, stając się często alternatywą dla kosztownych wyrobów jubilerskich. Przekonała się o tym marka modowa By Dziubeka, której tempo rozwoju i działania promocyjne przybierają zawrotne rozmiary.  O sytuacji w branży biżuterii na polskim rynku, a także dotychczasowej działalności firmy By Dziubeka i jej planach rozwoju mówi Anna Dziubek, dyrektor kreatywna i właścicielka marki.

Jak w porównaniu z 2012 r. ocenia Pani zainteresowanie klientów biżuterią modową?
Od kilku lat zauważamy tendencję wzrostową sprzedaży naszej biżuterii. Nasza oferta bardzo dobrze wpisała się cenowo w czasach kryzysu.
Czy prowadzony przez Państwa e-sklep odgrywa tutaj znaczącą rolę?
Sklep internetowy traktujemy jak osobny sklep detaliczny. Sprzedaż internetowa jest dodatkowym źródłem dochodu, przychody wspierają nasz budżet reklamowy w Internecie. Oprócz sprzedaży, klientki traktują ją jako kompendium wiedzy o naszej kolekcji, często odwiedzają nasze stoiska z zapisanymi numerami produktów ze strony.
Państwa stoiska firmowe funkcjonują na terenie centrów i galerii handlowych. Dlaczego wybrali Państwo te obiekty na miejsca lokalizacji swoich punktów sprzedaży?
Galerie handlowe to na chwilę obecną największe skupiska potencjalnych klientów, są otwarte niemalże cały dzień, również w weekendy. Nie ukrywamy również, że postawienie stoiska „wyspy” na chwilę obecną to jedna z najtańszych inwestycji.  W przyszłości nadal będziemy skupiać uwagę nad najpopularniejszymi centrami handlowymi. Zauważyliśmy, że stoiska w małych centrach  mogą również przynosić satysfakcjonujące przychody, często też spowodowane niższymi kosztami utrzymania stoiska.
Jak do tej pory układała się Państwa  współpraca z zarządcami centrów i galerii handlowych?
Widzimy z biegiem lat naszej działalności i powiększania się naszej sieci, że coraz częściej galerie chcą widzieć By Dziubeka w swojej ofercie. Mamy bardzo dużo zapytań o otwarcia naszych stoisk, a nie jak do tej pory sami musieliśmy się ubiegać o te miejsca. Jest to bardzo dobry znak dla nas.
Jak wyobrażają sobie Państwo zasięg geograficzny sieci w ciągu najbliższych kilku lat? Czy planują Państwo ekspansję na nowe rynki?
Rok 2013 był dla naszej sieci bardzo dobrym rokiem, otworzyliśmy ponad 20 nowych lokalizacji, również pierwsze stoisko za granicą na Słowacji. W naszych planach na 2014 rok jest minimum ta sama ilość, a także otwarcie sklepu/ sklepów. W pierwszym kwartale na pewno powstanie stoisko w Kielcach oraz kilka stoisk w Łodzi. Reszta lokalizacji jest jeszcze w fazie ustaleń.
Na jakie narzędzia komunikacji stawiają Państwo w swoich działaniach promocyjnych? Czy w branży biżuterii i dodatków skuteczniejsze są tradycyjne formy reklamowe, czy może branża podąża w kierunku nowych mediów, w tym m.in. Social Media?
Działamy w kilku segmentach, oczywiście Facebook, gdzie komunikujemy promocje i akcje naszych stoisk, Pinterest, Instagram. Współpracujemy również z gwiazdami (Paulina Sykut), oraz blogerkami, także tymi najbardziej znanymi (Macedamia Girl). Nie rezygnujemy z reklamy w prasie.
Czy sądzi Pani, że biżuteria modowa może zyskać na popularności w czasach spowolnienia gospodarczego i osiągać coraz większe udziały w rynku kosztem wyrobów jubilerskich?
Ten czas spowolnienia gospodarczego jest właśnie bardzo dobrym czasem dla nas, gdzie mniej zamożny klient szuka alternatywy dla złota czy srebra i tu bardzo dobrze wpisuje się nasza oferta.
Tagi:
Oceń artykuł:

Anna Dziubek, By Dziubeka: Stoiska w małych centrach też mogą przynosić satysfakcjonujące przychody

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.