Ile klientów w ciągu pierwszych dwunastu miesięcy działalności odwiedziło Państwa centrum?
W pierwszym roku funkcjonowania, w Factory Annopol zagościło ponad 2 miliony klientów. Liczba ta pozytywnie nas zaskoczyła i przyniosła dużą satysfakcję. Mamy nadzieję, że kolejne lata pociągną za sobą systematyczny wzrost grona odwiedzających centrum zakupowiczów, którzy chętnie będą korzystać z naszej oferty.
Jaki jest zasięg oddziaływania centrum?
Docieramy do ponad 3,5 miliona potencjalnych klientów.
Czy odwiedzają Państwa goście zza granicy?
Tak, zagraniczni goście pojawiają się w naszym centrum. Atrakcyjne ceny produktów, które są dostępne w salonach różnych marek zlokalizowanych w Factory Annopol, kuszą zarówno Polaków, jak i cudzoziemców. Ci ostatni, mając porównanie z cenami wyrażonymi w walutach obcych w ich rodzimych krajach, chętnie korzystają z okazji na tani zakup markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów.
To drugi tego typu obiekt w województwie mazowieckim. Jak ten format handlowy przyjął się po drugiej stronie Wisły?
W Annopolu spotkaliśmy się z bardzo dobrym przyjęciem. Do naszego centrum zawitało szerokie grono osób, usłyszeliśmy wiele miłych komentarzy, udało nam się wzbudzić zaufanie najemców.
Czy możemy mówić, że był to przysłowiowy „strzał w dziesiątkę”?
Zdecydowanie. Liczba klientów stale rośnie, przybywają też kolejni właściciele lokalów. To wszystko daje nam poczucie zadowolenia z wykonanej pracy, a jednocześnie pozwala z dużym optymizmem patrzeć w przyszłość.
Czym charakteryzuje się tenant mix Factory Warszawa Annopol?
Pracując nad tenant mix dla Factory Annopol staraliśmy się jak najskuteczniej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Obok salonów posiadających w ofercie produkty z kategorii odzież, obuwie i dodatki, w naszym centrum obecni są także najemcy tacy jak Outlet Empik, Outet Smyk czy Jupi Park. Przy pasażu handlowym znajduje się plac zabaw dla dzieci, a także duży, bezpłatny, funkcjonalny parking, dzięki czemu chętnie odwiedzają nas całe rodziny.
Czym wyróżnia się centrum na tle innych centrów typu outlet w Polsce?
Ważnym atutem Factory Annopol jest ponadto dobra infrastruktura komunikacyjna - bliskość trasy szybkiego ruchu oraz łatwy dojazd komunikacją miejską i koleją.
W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii? Czy Państwa centrum kusi multifunkcjonalnością?
W Factory Annopol klienci mogą spędzać wolny czas na kilka sposobów. Miłośników słodkości oraz aromatycznych napojów, na kawę i lody zapraszają kawiarnie Grycan oraz So!Coffee, a smaczny posiłek można zjeść w restauracjach Sphinks i Chłopskie Jadło. Pomyśleliśmy także o najmłodszych odwiedzających, dla których przewidzieliśmy dodatkowe atrakcje. Podczas, gdy rodzice będą robić zakupy, ich dzieci mogą skorzystać z placu zabaw, pozostając pod opieką profesjonalnej obsługi.
Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii? Czy stawiają Państwo na wydarzenia modowe, edukacyjne, promujące zdrowie czy inne?
Akcje w centrum oparte są głównie na mechanizmach promocyjnych. Kierujemy je do smart shopperów - klientów świadomych, chcących za rozsądne pieniądze kupić markową odzież i dodatki. Odwiedzających Factory Annopol zapraszamy do wspólnej zabawy, organizując m.in. weekendy pod hasłem „Stylowe Safari”, podczas których mogą oni upolować specjalne rabaty, kupony na zakupy, a nawet wycieczkę na prawdziwe safari. Dużą popularnością cieszą się również weekendy tematyczne - sportowe, obuwnicze, bądź adresowane do wybranej grupy klientów, np. kobiet.
Jaka strategia marketingowa/PR/filozofia zarządzania/elementy działalności centrum pozwalają na wyróżnienie Państwa galerii?
Z jednej strony oferta naszego centrum jest adresowana do smart shopperów - osób, które cenią racjonalne zakupy, poszukują dobrej jakości produktów w rozsądnych cenach. Z drugiej zaś jesteśmy otwarci na klientów, którzy nie boją się wyrażać własnego stylu, a w swoich modowych poczynaniach kierują się intuicją oraz emocjami.
Czy dysponują Państwo opiniami najemców dotyczących dwunastu miesięcy działalności?
Kontakty z najemcami to nasza codzienna praca. Wymiana opinii, konsultowanie pomysłów oraz wsparcie z ich strony są dla nas bardzo ważne. By poznać zdanie właścicieli lokalów w określonych kwestiach oraz stale rozwijać i ulepszać centrum, przeprowadzamy wśród najemców ankiety. Poprzez systematyczną komunikację dążymy do zaspokojenia oczekiwań zarówno najemców, jak również odwiedzających nas klientów.
Jakie plany mają Państwo na kolejny rok?
W naszym centrum z miesiąca na miesiąc obserwujemy wzrost wskaźników odwiedzalności oraz sprzedaży. Coraz więcej osób pojawia się w salonach swoich ulubionych marek, a liczne grono zakupowiczów uczestniczy w organizowanych przez nas wydarzeniach.
Czym zaskoczą Państwo swoich klientów w 2014 roku?
W kolejnym roku działalności, z pewnością będziemy na bieżąco przyglądać się potrzebom naszych klientów, po to, aby móc jak najlepiej dostosować ofertę centrum do ich oczekiwań.
Tagi: