Anna Zawadzka, Factory Annopol Warszawa: Z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-06-02 | 10:57
Otwarty w marcu 2013 roku drugi obiekt Factory w województwie mazowieckim zyskał sobie od samego początku grono wiernych klientów, których przez pierwsze 12 miesięcy było ponad 2 miliony. Z optymizmem w przyszłość patrzą również przedstawiciele centrum. O szczegółach opowiedziała Anna Zawadzka, center manager Factory Warszawa Annopol.

Ile klientów w ciągu pierwszych dwunastu miesięcy  działalności odwiedziło Państwa centrum?  
W pierwszym roku funkcjonowania, w Factory Annopol zagościło ponad 2 miliony klientów. Liczba ta pozytywnie nas zaskoczyła i przyniosła dużą satysfakcję. Mamy nadzieję, że kolejne lata pociągną za sobą systematyczny wzrost grona odwiedzających centrum zakupowiczów, którzy chętnie będą korzystać z naszej oferty.
Jaki jest zasięg oddziaływania centrum?
Docieramy do ponad 3,5 miliona potencjalnych klientów.
Czy odwiedzają Państwa goście zza granicy?
Tak, zagraniczni goście pojawiają się w naszym centrum. Atrakcyjne ceny produktów, które są dostępne w salonach różnych marek zlokalizowanych w Factory Annopol, kuszą zarówno Polaków, jak i cudzoziemców. Ci ostatni, mając porównanie z cenami wyrażonymi w walutach obcych w ich rodzimych krajach, chętnie korzystają z okazji na tani zakup markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów.
To drugi tego typu obiekt w województwie mazowieckim. Jak ten format handlowy przyjął się po drugiej stronie Wisły?
W Annopolu spotkaliśmy się z bardzo dobrym przyjęciem. Do naszego centrum zawitało szerokie grono osób, usłyszeliśmy wiele miłych komentarzy, udało nam się wzbudzić zaufanie najemców. 
Czy możemy mówić, że był to przysłowiowy „strzał w dziesiątkę”?
Zdecydowanie. Liczba klientów stale rośnie, przybywają też kolejni właściciele lokalów. To wszystko daje nam poczucie zadowolenia z wykonanej pracy, a jednocześnie pozwala z dużym optymizmem patrzeć w przyszłość.
Czym charakteryzuje się tenant mix Factory Warszawa Annopol?
Pracując nad tenant mix dla Factory Annopol staraliśmy się jak najskuteczniej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Obok salonów posiadających w ofercie produkty z kategorii odzież, obuwie i dodatki, w naszym centrum obecni są także najemcy tacy jak Outlet Empik, Outet Smyk czy Jupi Park.  Przy pasażu handlowym znajduje się plac zabaw dla dzieci, a także duży, bezpłatny, funkcjonalny parking, dzięki czemu chętnie odwiedzają nas całe rodziny.
Czym wyróżnia się centrum na tle innych centrów typu outlet w Polsce? 
Ważnym atutem Factory Annopol jest ponadto dobra infrastruktura komunikacyjna - bliskość trasy szybkiego ruchu oraz łatwy dojazd komunikacją miejską i koleją.
W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii? Czy Państwa centrum kusi multifunkcjonalnością?  
W Factory Annopol klienci mogą spędzać wolny czas na kilka sposobów. Miłośników słodkości oraz aromatycznych napojów, na kawę i lody zapraszają kawiarnie Grycan oraz So!Coffee, a smaczny posiłek można zjeść w restauracjach Sphinks i Chłopskie Jadło. Pomyśleliśmy także o najmłodszych odwiedzających, dla których przewidzieliśmy dodatkowe atrakcje. Podczas, gdy rodzice będą robić zakupy, ich dzieci mogą skorzystać z placu zabaw, pozostając pod opieką profesjonalnej obsługi.
Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii? Czy stawiają Państwo na wydarzenia modowe, edukacyjne, promujące zdrowie czy inne?
Akcje w centrum oparte są głównie na mechanizmach promocyjnych. Kierujemy je do smart shopperów - klientów świadomych, chcących za rozsądne pieniądze kupić markową odzież i dodatki.  Odwiedzających Factory Annopol zapraszamy do wspólnej zabawy, organizując m.in. weekendy pod hasłem „Stylowe Safari”, podczas których mogą oni upolować specjalne rabaty, kupony na zakupy, a nawet wycieczkę na prawdziwe safari. Dużą popularnością cieszą się również weekendy tematyczne - sportowe, obuwnicze, bądź adresowane do wybranej grupy klientów, np. kobiet.
Jaka strategia marketingowa/PR/filozofia zarządzania/elementy działalności centrum pozwalają na wyróżnienie Państwa galerii?
Z jednej strony oferta naszego centrum jest adresowana do smart shopperów - osób, które cenią racjonalne zakupy, poszukują dobrej jakości produktów w rozsądnych cenach. Z drugiej zaś jesteśmy otwarci na klientów, którzy nie boją się wyrażać własnego stylu, a w swoich modowych poczynaniach kierują się intuicją oraz emocjami.
Czy dysponują Państwo opiniami najemców dotyczących dwunastu miesięcy działalności?
Kontakty z najemcami to nasza codzienna praca. Wymiana opinii, konsultowanie pomysłów oraz wsparcie z ich strony są dla nas bardzo ważne. By poznać zdanie właścicieli lokalów w określonych kwestiach oraz stale rozwijać i ulepszać centrum, przeprowadzamy wśród najemców ankiety.  Poprzez systematyczną komunikację dążymy do zaspokojenia oczekiwań zarówno najemców, jak również odwiedzających nas klientów.
Jakie plany mają Państwo na kolejny rok?
W naszym centrum z miesiąca na miesiąc obserwujemy wzrost wskaźników odwiedzalności oraz sprzedaży. Coraz więcej osób pojawia się w salonach swoich ulubionych marek, a liczne grono zakupowiczów uczestniczy w organizowanych przez nas wydarzeniach.
Czym zaskoczą Państwo swoich klientów w 2014 roku?
W kolejnym roku działalności, z pewnością będziemy na bieżąco przyglądać się potrzebom naszych klientów, po to, aby móc jak najlepiej dostosować ofertę centrum do ich oczekiwań.
Tagi:
Oceń artykuł:

Anna Zawadzka, Factory Annopol Warszawa: Z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.