Czym zaskoczyć klientów poza promocjami i wyprzedażami? Jak odświeżyć swój wizerunek w oczach klienta i pokazać mu, że marka idzie z duchem czasu i najnowszymi trendami? Jest rozwiązanie - remodeling salonów. Wprowadzenie nowego konceptu w świeżym stylu jest nie tylko okazją do organizacji ciekawych eventów, ale i do odświeżenia marki w oczach klientów i zaciekawienie ich nową aranżacją. O remodelingu salonów Sephory opowiada Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska.
Zmiany wystroju wybranych lokalizacji Sephora podyktowane są przede wszystkim chęcią zapewnienia klientom jeszcze większego komfortu i przyjemności z zakupów. Chcemy, aby przestrzeń, w której dokonują wyboru produktów i korzystają z usług, była coraz bardziej innowacyjna, dynamiczna i odpowiadająca ich oczekiwaniom. Zmierzamy do tego by kreować swobodną i inspirująca atmosferę, która pozwoli klientom poczuć się jeszcze lepiej w naszych salonach.
Do tej pory Sephora przeprowadziła zmiany aranżacji wnętrz w 11 perfumeriach i zamierza kontynuować projekt w pozostałych salonach. Jako pierwszy przearanżowaliśmy salon w CH 3 Stawy w Katowicach, który w nowej postaci został oddany do użytku 15 lipca 2011 r., oraz naszą flagową perfumerię w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. Projekt modernizacji perfumerii Sephora będzie dalej kontynuowany.
Stale dążymy do doskonałości, co w naszych perfumeriach wyraża się w każdym detalu – od czarno-białego, graficznego wystroju wnętrz, poprzez sztukę prezentacji produktów. W odświeżonych perfumeriach zastosowano m.in. nowy, jeszcze czytelniejszy koncept ustawienia asortymentu. Ponadto, w wielu perfumeriach, zgodnie ze strategią firmy, zostaną wprowadzone dodatkowe usługi, takie jak manicure czy profesjonalna regulacja i makijaż brwi (tzw. Brow Bary prowadzone przez markę Benefit). Strategia komunikacyjna i model zarządzania ekspozycją są spójne dla całej naszej sieci, stąd wszystkie placówki mają zbliżony układ i kierują się tymi samymi zasadami prezentacji oferty. Jednak zmiany nie będą identyczne w każdej lokalizacji, gdyż na każdą perfumerię patrzymy indywidualnie, a wprowadzane innowacje będą szyte na miarę, w zależności od konkretnych potrzeb. Dzięki temu każda Sephora będzie nie tylko spełniała najwyższe standardy, ale także będzie dostosowana do lokalnych oczekiwań.
Otwarciom przearanżowanych perfumerii towarzyszą liczne atrakcje dla klientów takie jak pokazy makijażu, prezentacje produktów oraz konsultacje kosmetyczne.
Tagi: