Wraz z początkiem nowego miesiąca, Galeria Wisła zaskoczyła swoich użytkowników odmienionym wizerunkiem strony internetowej. Czy jest to zapowiedź większych działań marketingowych? O internetowej aktywności Galerii Wisła opowiada Artur Koziński, marketing manager Caelum Development.
Strona www w pierwszej kolejności jest wizytówką centrum i klient może
znaleźć na niej informacje dotyczące lokalizacji oraz oferty
poszczególnych salonów, restauracji i punktów usługowych. Istotnym
aspektem jest informowanie na bieżąco klientów o wszelkich promocjach
czy wydarzeniach. Ze statystyk wynika, że przede wszystkim takich treści
poszukują internauci „odwiedzający” naszą galerię w sieci. Statystyki
pokazują również spore zainteresowanie zakładką praca.
Postanowiliśmy odświeżyć wygląd strony internetowej Galerii Wisła i jednocześnie wprowadzić nowocześniejsze mechanizmy zarządzania treścią. Większość urządzeń mobilnych ma obecnie ekrany panoramiczne i grafika naszej strony też jest dostosowana do wyświetlania w takim formacie. Wszelkie działania związane z odświeżeniem wizerunku Galerii Wisła w Internecie przeprowadziliśmy siłami własnymi korzystając oczywiście z pomocy naszego grafika. Taki model zapewnia najszybsze działanie i bieżącą kontrolę nad treściami na stronie.
Galeria Wisła prowadzi również fanpage na portalu społecznościowym Facebook ale profil ten traktujemy jako uzupełnienie naszej obecności w Internecie. Facebook pozwala przede wszystkim na różnorodną i bieżąca interakcje z klientami co w przypadku strony jest ograniczone. Oczywiście pewne treści, zwłaszcza informacje marketingowe powtarzają się ale już forma przekazania jest inna.
Po zmianach na www.galeria-wisla.pl będziemy obserwować jak będzie postrzegana przez klientów i na tej podstawie będziemy podejmować decyzje o zmianach na pozostałych stronach naszych centrów.
Tagi: