Kilka dni temu Zuza Sitarska, jedna z osób wynajmujących lokal w CHH Maximus, skomentowała na łamach naszego serwisu obecną sytuację, jaka zaistniała w wyniku konfliktu interesów między najemcami a zarządem. Na ten temat wypowiedział się również dyrektor generalny Sybilgroup Sp. z o.o. spółki zarządzającej Centrum Maximus, Avraham Herbin.
Rozwiązaniem aktualnej sytuacji w Centrum Handlu Hurtowego Maximus jest
wykreowanie większego ruchu i zwiększenie liczby klientów odwiedzających
Centrum. Cel ten możemy osiągnąć poprzez inwestowanie czasu i pieniędzy
w działania marketingowe. To jest cel numer jeden – i dla Zarządu, i
dla najemców.
Rozumiejąc sytuację w Centrum Handlowym Maximus w Nadarzynie, w trakcie
spotkania z najemcami, tj. 10 marca, zaproponowaliśmy
reprezentantom najemców pomoc finansową w postaci obniżki czynszu.
Przedstawiliśmy im też ponownie plan kampanii promocyjnej, która
rozpoczęła się 15 marca.
Mamy nadzieję, że nasi najemcy, którzy są dla nas partnerami
biznesowymi, będą z nami współpracować, abyśmy wspólnie osiągnęli cel
biznesowy, jakim jest zwiększenie liczby osób odwiedzających i
kupujących w Centrum.
Tagi: