Bartłomiej Bujnowski, Caelum Development: Musimy pamiętać, iż oczekiwania klientów zmieniają się

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-08-01 | 08:00

W Gorzowie Wielkopolskim obecnie funkcjonują dwie galerie handlowe, którym właścicielem lub udziałowcem jest Caelum Development. Oba centra różnią się od siebie zarówno architekturą jak też wielkością oraz układem komunikacyjnym, ale najważniejsze jest to, że stanowią dla siebie doskonałe uzupełnienie. O doborze, eventów, prowadzonych kampaniach opowiada Bartłomiej Bujnowski, Marketing Manager Caelum Development.

Ponieważ właścicielem Galerii Askana oraz udziałowcem w NoVa Park jest Caelum Development zależy nam na tym, aby oba największe centra handlowe w Gorzowie prezentowały maksymalnie szeroką ofertę handlową i rozrywkową dostępną dla jak największej liczby osób. Oprócz bezpłatnego autobusu, który nieodpłatnie przewozi Klientów między Centrami właśnie rozpoczęliśmy akcję marketingową „koncert za zakupy”. Polega ona na tym, że klienci, którzy dokonają zakupów w obu centrach po min. 50 pln otrzymają bilet na koncert zespołu Bajm w gorzowskim amfiteatrze.. Tą akcją rozpoczynamy kampanię „Gorzów Miasto Zakupów”, która promuje oba nasze centra jako komplementarne swoją ofertą i funkcjonalnością. Planujemy też inne wspólne działania, ale jeszcze zbyt wcześnie aby o nich mówić.

Każde nowoczesne centrum handlowe musi posiadać atuty, które tworzą jego wartość dodaną. W Galerii Askana doskonale funkcjonuje kino oraz wiele znanych marek odzieżowych. NoVa Park to przede wszystkim odpowiedź na potrzeby klientów, którzy domagali się obecności takich marek jak H&M, KappAhl, Mohito czy KFC, do tej pory nieobecnych w Gorzowie. Oba centra różnią się od siebie zarówno architekturą jak też wielkością oraz układem komunikacyjnym. Ale najważniejsze, że stanowią dla siebie doskonałe uzupełnienie, przez co są atrakcyjne dla każdego, kto zamierza zrobić w Gorzowie udane zakupy.

Dobór eventów i prowadzonych kampanii jest sprawą kluczową w dobrze rozumianym marketingu centrów handlowych i często decyduje o jego sukcesie. W przypadku Galerii Askana, która jest obecna na rynku od 5 lat oprócz bardzo dobrze przyjmowanych akcji promujących zakupy, niezwykle istotnym elementem są działania skierowane dla lokalnej społeczności. Są to działania prowadzone w sferze poza komercyjnej, dzięki czemu Galeria Askana ma bardzo dobry wizerunek Centrum bliskiego mieszkańcom. Co więcej, dzięki temu Galeria Askana współtworzy społeczność lokalną; należy do niej. Im ważniejszą rolę centrum spełnia w środowisku tym zakres tych działań powinien być bardziej „szyty na miarę” tj. posiadający pewne cechy, które sprawią, że akcja będzie niezapomniana i wyjątkowa.

W przypadku obiektów, których właścicielem lub udziałowcem jest Caelum Development właściwie trudno jest mówić o typowej konkurencji, ponieważ zależy nam na tym, aby oba nasze centra funkcjonowały jak najlepiej. Tym samym są one inaczej pozycjonowane, posługują się inną komunikacją zarówno wizualnie jak i w zakresie stosowanych narzędzi. Zawsze jednak, tak w Gorzowie jak i w innych miastach gdzie mamy nasze Galerie znakiem rozpoznawczym jest aktywnie prowadzony marketing i działania dedykowane dla danej lokalizacji. To zawsze jest zauważone zarówno przez klientów jak też najemców.

Na pewno Galeria Askana i NoVa Park współtworzą w tej chwili bardzo bogatą ofertę dla całego regionu. Zwłaszcza, że są oddalone od siebie o niecałe 3 km. Tak jak Galeria Askana 5 lat temu była pierwszą nowoczesną galerią handlową w Gorzowie i odpowiedzią na potrzebę robienia zakupów w nowoczesny sposób tak powstanie NoVa Park jest kolejną zmianą jakościową oferując dotąd nieznane w Gorzowie marki. Musimy jednak pamiętać o tym, że oczekiwania klientów zmieniają się a tym samym nasze pomysły na współpracę będą rozwijać się wraz z nimi. Przykładem nowatorskiego działania jest właśnie wspomniane na początku hasło „Gorzów Miasto Zakupów”, które promuje bogatą ofertę, jaką oba nasze centra mają do zaoferowania.

Oceń artykuł:

Bartłomiej Bujnowski, Caelum Development: Musimy pamiętać, iż oczekiwania klientów zmieniają się

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.