W biznesie stawiamy na autentyczność, dlatego za komunikację odpowiada sztab specjalistów zatrudnionych w naszej firmie. To dla nas niezwykle ważne, aby strategia komunikacji – zarówno marek z naszego portfolio, jak i ta korporacyjna – była efektem naszych wewnętrznych prac - zapewnia Paulina Iwaszko, Manager Działu Komunikacji/ PR Manager marki Semilac.
Osobiście prowadzimy dialog z naszymi interesariuszami, tj. konsumentami, przedstawicielami mediów czy partnerami biznesowymi, zgodnie z filozofią H2H („human to human”). Niemniej, korzystamy również ze wsparcia agencji – partnera, z którym współpracujemy od kilku lat. Nierzadko wspólnie poszukujemy najlepszych rozwiązań i prowadzimy działania z zakresu media relations.
Jesteśmy firmą z Wielkopolski, nasza siedziba znajduje się pod Poznaniem, podczas gdy większość naszych partnerów mieści się w Warszawie – stąd codzienny, bezpośredni kontakt nie jest możliwy. Dlatego chętnie korzystamy z nowoczesnych narzędzi, które pozwalają nam efektywnie planować prace i realizować założenia. Osobiście jednak jestem zwolenniczką relacji – wiarygodnych i zbudowanych na wzajemnym zaufaniu – a tych nie zbudujemy bez kontaktu osobistego. Dlatego niezależnie od odległości i napiętych kalendarzy, regularnie spotykamy się z naszymi biznesowymi partnerami.
Wzajemne zaufanie i zrozumienie potrzeb oraz posiadanie wspólnego celu to absolutna podstawa. Takie biznesowe porozumienie jesteśmy w stanie zbudować z partnerami, których kultura organizacyjna i podejście do biznesu są zbieżne z naszymi. Współpracujemy z profesjonalistami, którzy bardzo dobrze znają branżę i są na bieżąco z wszelkimi nowinkami. Cenimy kreatywność, otwartość, autentyczność i zaangażowanie.
Od samego początku powstania firmy wierzymy w biznes prowadzony wspólnie z naszymi partnerami. Chcemy, aby byli oni pełnoprawnymi, aktywnymi uczestnikami naszych działań i procesów. Wspólne działania nie mają szans powodzenia bez wzajemnego zaufania i pełnego zaangażowania z obu stron.