Centra handlowe przekształcają się w centra stylu życia

2020-11-19 | 09:00

Wygoda, komfort, przyjazna atmosfera i profesjonalna obsługa to niezaprzeczalnie najważniejsze argumenty przemawiające za zakupami w sklepie stacjonarnym w konkretnym centrum handlowym. Uzupełnienie tradycyjnego handlu stanowi sprzedaż internetowa‚ przy czym najpopularniejszą formą jest „kup i odbierz w sklepie” - podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe Marta Półtorak, Prezes Grupy Marma, do której należy rzeszowskie centrum Millenium Hall.

Oczywiście połączenie tych dwóch kanałów dystrybucji powoduje zwiększenie poziomu przychodów. Podobnie wszelkie aplikacje wskazujące lokalizację i propozycje zakupowe mają znaczące przełożenie na obroty. Indywidualne potraktowanie klienta przez profesjonalną i kompetentną obsługę, będącą ekspertem w swojej dziedzinie, istotnie wpływa na zadowolenie klienta stanowiąc ważny element dokonywania wyborów zakupowych i żadne rozwiązania technologiczne oraz innowacje nie zastąpią tej bezpośredniej relacji.

Rosnącą popularność centrów handlowych jako miejsc spędzania wolnego czasu w Polsce potwierdza wiele badań. Centra handlowe na całym świecie przekształcają się w „centra stylu życia”, stając się ważnymi ośrodkami życia społecznego. Proces ten prawdopodobnie ulegnie intensyfikacji.

Na przestrzeni ostatnich miesięcy statystyki odwiedzalności rozłożyły się niemal równo na wszystkie dni tygodnia. Tendencja ta wydaje się konsekwencją wzmożonej dbałości o bezpieczeństwo i unikania kumulacji dużego ruchu w weekendy, zwłaszcza przy zakazie handlu w niedziele. Zaobserwowaliśmy również dużo bardziej świadome, zaplanowane odwiedziny i dzięki temu, przy nieco zmniejszonej odwiedzalności, wzrost koszyka zakupów. Klienci oczekują komfortu, dlatego tak ważnym elementem stała się odpowiednia architektura wnętrz umożliwiająca swobodną komunikację i dystans. Nasz obiekt, centrum kulturalno-handlowe Millenium Hall posiadając przestronne korytarze i przemyślaną funkcję wszystkich części wspólnych wpisuje się idealnie w te potrzeby i światowe trendy.

Ogromne przyspieszenie i nasilenie procesów cyfryzacji powoduje, że normą stają się również zwyczaje zakupowe oparte na używaniu cyfrowych narzędzi. Daje to wiele nowych możliwości przydatnych chociażby w planowaniu, wyszukiwaniu i realizacji tradycyjnego modelu zakupowego. Tylko komplementarne wykorzystanie tych technologii w połączeniu z handlem tradycyjnym umożliwi intensyfikację zysków firmom handlowym, z równoczesnym zaspokojeniem różnorakich potrzeb klientów. Ci  którzy w pełni wykorzystają wszystkie narzędzia sprzedaży osiągną zaplanowany cel.

Tagi: Marta Półtorak Millenium Hall
Oceń artykuł:

Fot: Millenium Hall Źródło: Millenium Hall

zobacz więcej informacji o: Millenium Hall

Zobacz także

Centra handlowe przekształcają się w centra stylu życia

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.