Chętnie rozszerzamy klasyczne formy komunikacji

2019-05-29 | 09:00

Marcelina Zięciak, PR Manager marki Change Lingerie najbardziej ceni te reklamy, które skutecznie odwołują się do emocji odbiorców i na dłużej pozostają w jego myślach. Taki efekt można uzyskać poprzez stworzenie kreacji, która wywołuje pożądane reakcje, skłania do refleksji, zachęca do określonych zachowań, wyzwala uczucia bądź budzi skojarzenia. To podążanie za emocją reklamy, nadanie dodatkowej wartości, definiuje jej jakość. Badania potwierdzają, że wywołane przez reklamę pozytywne emocje u odbiorcy automatycznie są przenoszone na pozytywny odbiór reklamowanego produktu lub marki. Sądzę, że jest to właściwy kierunek - podkreśla.

W odpowiedzi na potrzeby współczesnych konsumentów korzystamy ze zintegrowanej komunikacji wielokanałowej. Oczywiście we wszystkich kanałach przekazy muszą być spójne ze strategią firmy, ale ważne jest ich zorientowanie na danego odbiorcę, maksymalne spersonalizowanie i dopasowanie komunikatu do każdego z kanałów. Chętnie rozszerzamy klasyczne formy komunikacji, np. standardowy direct marketing, o media społecznościowe, które umożliwiają dwustronną, aktywną komunikację z klientem, wchodzenie w interakcje i bieżące reakcje. Otwiera to perspektywę na nawiązywanie relacji.

W ostatnim czasie, to jest pod koniec ubiegłego roku, utkwiła mi w pamięci świąteczna reklama IKEA, która emitowana była w Hiszpanii. W spocie „Czy my się znamy” IKEA zaprasza rodziny do wspólnej gry przy  świątecznym stole. Zasady są proste. Lektor zadaje pytania, jeśli ktoś udzieli błędnej odpowiedzi, odpada i odchodzi od stołu. Początkowe pytania o funkcje mediów społecznościowych i życie celebrytów nie sprawiają uczestnikom najmniejszego problemu. Schody zaczynają się przy pierwszych pytaniach o ważne momenty w życiu najbliższych. Po serii z pozoru prostych i podstawowych pytań typu: „gdzie poznali się Twoi rodzice?”, stoły pustoszeją. Po tym przygnębiającym eksperymencie rodziny chowają telefony, zasiadają do stołu, by być ze sobą naprawdę i cieszyć się rozmową w rzeczywistym wymiarze. Fantastyczna kreacja, która obrazuje współczesny poziom relacji, skłania do refleksji, wzrusza i zachęca do zmiany postawy.

Tagi: Change Lingerie Marcelina Zięciak
Oceń artykuł:

Źródło: Change Lingerie

Zobacz także

Chętnie rozszerzamy klasyczne formy komunikacji

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.