Chętnie testujemy niestandardowe rozwiązania, szukając alternatywnych możliwości dotarcia do klientów

2022-08-04 | 08:00

W ostatnich latach znaczący wpływ na zmianę zachowań i sposobu myślenia konsumentów miała pandemia. Klienci spędzali mniej czasu w galeriach, a dokonywali konkretnych, przemyślanych wcześniej zakupów. Wzrosło również zainteresowanie zakupami online, które stały się coraz popularniejsze - zauważa Wojciech Tulwin, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Recman.


Sytuacja zaczęła powoli wracać do tej sprzed pandemii na początku roku, ale wydarzenia za wschodnią granicą spowodowały niepokój w społeczeństwie, a przez to ponowne ograniczenie wydatków m.in. na odzież. Po kilku tygodniach klienci zaczęli przyzwyczajać się do dzisiejszej rzeczywistości i z powrotem ruszyli na wiosenne zakupy odwiedzając centra handlowe.

Z perspektywy naszej branży po dwóch bardzo trudnych latach odnotowaliśmy pierwsze wzrosty sprzedaży odzieży wizytowej, tj. garniturów, marynarek, koszul i dodatków, ze względu na powrót do organizacji wydarzeń i ceremonii takich jak śluby, wesela czy komunie, które mogą odbywać się bez żadnych ograniczeń.

Po wielu miesiącach obostrzeń i długim funkcjonowaniu galerii w reżimie sanitarnym obserwujemy obecnie powrót do działań i sposobu funkcjonowania sprzed pandemii. Wraz z sezonem wiosenno-letnim są organizowane liczne eventy, a centra handlowe starają się różnymi aktywnościami zachęcić klientów do odwiedzin.

Galerie wspierają i chętnie podejmują wspólne działania z najemcami z celu promocji ich oferty, kładąc większy nacisk na komunikację online i kampanie w social mediach.
Bardzo istotna jest stała komunikacja z klientami w formie regularnie wysyłanych zindywidualizowanych newsletterów, budowanie zasięgu poprzez kampanie w social mediach czy elastyczne reagowanie na aktualną sytuację zewnętrzną. Chętnie testujemy niestandardowe rozwiązania, szukając alternatywnych możliwości dotarcia do klientów. Pozytywnie oceniamy również współpracę z galeriami, polegające na zakupach z udziałem stylistów czy influencerów, prezentujących ofertę najemców w danym centrum handlowym.

Niezmiennie od wielu lat kluczową wartością budującą wizerunek naszej marki jest satysfakcja klienta, dlatego stale doskonalimy umiejętności oraz szkolimy personel w salonach Recman. Każdy klient jest dla nas wyjątkowy i naszym zadaniem jest sprawić, by tak się czuł. Dopiero najbliższe miesiące pokażą jak konsument zareaguje na rosnącą inflację, która w długi terminie staje się coraz bardziej niepokojącym zjawiskiem. Istnieje ryzyko, że konsumenci staną się bardziej wrażliwi na ceny i zaczną ograniczać wydatki.

Jednocześnie klient jest coraz bardziej świadomy i wybiera marki, które identyfikują się z jego stylem życia. Duże znaczenie ma transparentność działań oraz aktywność proekologiczna. Kwestia ekologii staje się szczególnie w branży fashion ważnym tematem, który firmy będą musiały uwzględniać w swojej strategii.

Tagi: Recman Wojciech Tulwin
Oceń artykuł:

Fot: Recman Źródło: Recman

Chętnie testujemy niestandardowe rozwiązania, szukając alternatywnych możliwości dotarcia do klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.