Oprócz wprowadzonego zakazu handlu w niedzielę, który był kluczowy w 2018 roku i zdeterminował działania centrów i sieci handlowych, to w przypadku sprzedaży detalicznej rola pogody jest niezwykle znacząca, dlatego też ciepła jesień stanowi dla detalistów ogromne wyzwanie - uważa Norbert W. Scheele, Director of Country - C&A Mode Central Eastern Europe.
Ponadto odnotowujemy znaczne zaostrzenie konkurencji na rynku sprzedaży detalicznej. Przyczyny tego stanu rzeczy to rosnące znaczenie działalności internetowej, digitalizacja i nowe ulepszenia techniczne, a także nowi konkurenci wchodzący na rynek detaliczny.
Działania marketingowe C&A w 2018 roku koncentrowały się głównie na reklamach telewizyjnych. W mijającym roku skupialiśmy się również na dalszym rozwoju nowej koncepcji sklepów oraz współpracy z partnerami biznesowymi i uzupełnianiem sprzedaży o nowe linie produktów.
Z niecierpliwością czekamy na wspaniały rok 2019 i wierzymy, że będzie to kolejny udany rok. Zamierzamy kontynuować wdrażanie nowej koncepcji sklepów w wielu innych lokalizacjach C&A.